Πώς θα ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας μετά τα 40 και θα χάσετε κιλά;



Όσοι διανύουν την πέμπτη δεκαετία της ζωής τους, γνωρίζουν από πρώτο χέρι πόσο εύκολο είναι να πάρουν βάρος και πόσο δύσκολο να το χάσουν.

Και αυτό γιατί η επιβράδυνση του μεταβολισμού έχει ως αποτέλεσμα να καίγονται έως και 300 λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες.

Για να την επανεκκίνηση του μεταβολισμού οι ειδικοί συστήνουν την άσκηση και ένας σωστός συνδυασμός τροφών:

Η  πρωτεΐνη η σπουδαία!

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη, κυρίως των γυναικών, που κάνουν δίαιτα είναι ότι μειώνουν την κατανάλωση πρωτεϊνών με συνέπεια ο οργανισμός να αντλεί ενέργεια από το μυϊκό ιστό αφήνοντας το άτομο πιο αδύνατο σε κιλά μεν, αλλά περισσότερο πλαδαρό και με λιγότερη ενέργεια.

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν δημοσιευτεί στην ιατρική επιθεώρηση «Plos One», η χαμηλή πρόσληψη πρωτεΐνης συνολικά οδηγεί αναπόφευκτα σε σμίκρυνση της μυϊκής μάζας, καθώς από εκεί αναγκαστικά θα λάβει την ενέργεια που χρειάζεται ο οργανισμός για τη λειτουργία του.

Ποικιλία στις πρωτεϊνικές πηγές!

Μπορεί το κρέας να περιέχει μεγάλες ποσότητες και να είναι η δημοφιλέστερη πηγή πρωτεΐνης, αλλά δεν είναι η μοναδική. Δοκιμάστε τόφου και όσπρια που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες ενώ έχουν και λιγότερες θερμίδες

Ναι στα παγωμένα ροφήματα

Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση παγωμένων ροφημάτων αναγκάζει τον οργανισμό να ζεστάνει το υγρό που εισέρχεται στον οργανισμό, ώστε να φτάσει τη θερμοκρασία του σώματος. Αυτή η διαδικασία και μόνο απαιτεί ενέργεια, καίει θερμίδες και ενεργοποιεί περαιτέρω το μεταβολισμό.

Μην παραλείπετε γεύματα

Μην παρακάμπτετε γεύματα, γιατί επιβραδύνετε το μεταβολισμό σας. Όταν δεν τρώτε, για παράδειγμα, πρωινό ή βραδινό, ο οργανισμός αποθηκεύει τις θερμίδες αντί να τις καίει.

Περισσότερη κίνηση

Για να χάσετε βάρος μετά τα 40 προσπαθήστε να κάνετε 30 λεπτά άσκηση καθημερινά. Για να διατηρήσετε ή να αυξήστε τη μυϊκή μάζα και να κάψετε περισσότερες θερμίδες, το ιδανικό είναι 4-5 ώρες άσκησης την εβδομάδα.


Πηγή: healthreport.gr