Είναι καλύτερο να επιλέξω αμύγδαλα ή καρύδια και γιατί;



Είτε πρόκειται για σνακ, είτε για το γαρνίρισμα του γλυκού σου, είναι γνωστό το δίλημμα αν θα επιλέξουμε αμύγδαλα ή καρύδια.

Θα προσπεράσουμε το «περί ορέξεως» θέμα, όμως, και θα ασχοληθούμε με τα θρεπτικά συστατικά τους και τα οφέλη τους για την υγεία μας.

Καρύδια ή μύγδαλα, λοιπόν; Ιδού η απορία. Έχουμε και λέμε: Στην ίδια ποσότητα, τα αμύγδαλα έχουν λιγότερες θερμίδες και λιπαρά, πιο πολλές πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε και σίδηρο, ενώ προκαλούν μεγαλύτερη μεταγευματική θερμογένεση (καύση θερμίδων).

Από την άλλη μεριά, τα καρύδια έχουν χαμηλότερη περιεκτικότητα σε νάτριο και υπερτερούν σε ω-3 λιπαρά, φολικό οξύ, μαγνήσιο και αργινίνη, δηλαδή σε συστατικά που δρουν προστατευτικά για τα αγγεία, ενισχύουν την εγκεφαλική λειτουργία και βελτιώνουν τη διάθεση.

Άρα;

Συμπεραίνουμε, δηλαδή, ότι καλό είναι να καταναλώνονται και τα δύο τακτικά, καθώς είναι εξίσου θρεπτικά και υγιεινά. Εννοείται, βέβαια ότι αναφερόμαστε στην άψητη, ανάλατη -και καλά διατηρημένη- εκδοχή τους.

Ωστόσο, τα αμύγδαλα ίσως πρέπει να προτιμούνται όταν κάνουμε δίαιτα, αφού θα μας βοηθήσουν να χορτάσουμε με λιγότερες θερμίδες, αλλά και να κρατήσουμε το αίσθημα της πείνας μακριά μας πολύ περισσότερο.

Ας προτιμήσουμε τα καρύδια τις μέρες που δεν έχουμε φάει ψάρια (ή άλλες τροφές πλούσιες σε ω-3 λιπαρά), έχουμε έντονο άγχος, έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα διαγώνισμα ή μια απαιτητική προπόνηση.


Πηγή: womenonly.gr