Τρώτε φράουλες συχνά; Δείτε τι σας προσφέρουν!



Κάνετε το καλύτερο δώρο στον εαυτό σας αν καταναλώνετε συχνά φράουλες!

Γνωρίζετε ποια είναι τα οφέλη που σας προσφέρουν και πραγματικά θα σας βοηθήσουν να έχετε καλύτερη υγεία; Δείτε παρακάτω τα κυριότερα οφέλη που προσλαμβάνετε εφόσον καταναλώνετε φράουλες:

Προστατεύουν τα δόντια και μας ηρεμούν

Οι φράουλες έχουν υψηλή συγκέντρωση βιταμίνης C. Η βιταμίνη C είναι πολύ σημαντική για την υγεία του ιστού των ούλων, επειδή βοηθά στην πρόληψη της φθοράς του κολλαγόνου. Χωρίς το κολλαγόνο, τα ούλα γίνονται πιο ευάλωτα στην περιοδοντική νόσο. Η βιταμίνη C προλαμβάνει επίσης την υπερβολική έκκριση των ορμονών του στρες και ενισχύει την άμυνα του οργανισμού. Επίσης, βοηθά στην παραγωγή αδρεναλίνης και νοραδρεναλίνης, οι οποίες συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του στρες.

Το ιδανικό φρούτο για το καλοκαίρι

Η φράουλα αποτελείται κατά 93% από νερό, ενώ τα αντιοξειδωτικά συστατικά που περιέχει, συμβάλλουν στην αναγέννηση του κολλαγόνου του δέρματος, αλλά και του συνδετικού ιστού που καταστρέφεται από την υπεριώδη ακτινοβολία και συμβάλει στη δημιουργία ρυτίδων.

Καταπολεμούν τη χοληστερίνη

Οι φράουλες μπορούν να συμβάλουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη αμερικανών ειδικών. Από τη μελέτη που συμμετείχαν 60 υπέρβαροι εθελοντές, από 40 έως 60 ετών, προέκυψε ότι ένα ποτήρι χυμός φράουλας σε καθημερινή βάση μπορεί να μειώσει την ολική χοληστερόλη και την «κακή» χοληστερόλη. Οι ερευνητές χώρισαν σε ομάδες τους εθελοντές τους και τους έδιναν καθημερινά να πίνουν χυμό από φράουλες ή ένα χυμό που έμοιαζε με φράουλα.


Στην ομάδα των εθελοντών που έπιναν χυμό φράουλας, σε κάποιους χορήγησαν έναν υψηλής περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά συστατικά (ανθοκυανίνες) χυμό και στους υπόλοιπους ένα χυμό χαμηλής περιεκτικότητας σε αντιοξειδωτικά. Οι ειδικοί υπέβαλαν τους εθελοντές σε αιματολογικές εξετάσεις πριν την έναρξη της μελέτης και μετά από τρεις μήνες. Όσοι έπιναν το χυμό με την υψηλή περιεκτικότητα σε ανθοκυανίνες, παρουσίασαν σημαντική μείωση της ολικής χοληστερόλης (κατά 27 έως 39 mg/dl) και της LDL χοληστερόλης (κατά 21 μέχρι 35 mg/dl).

Πάντως, οι ερευνητές επισημαίνουν ότι απαιτούνται κι άλλες, μεγαλύτερες μελέτες ώστε να επιβεβαιωθούν τα ευρήματά τους. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Journal of Nutrition».

Και κατά της πολυαρθρίτιδας!

Σε άλλη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο «Annals of the Rheumatic Diseases», στην οποία μετείχαν περισσότεροι από 20.000 εθελοντές, διαπιστώθηκε ότι η κατανάλωση φρούτων, όπως η φράουλα, που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, μειώνουν το ενδεχόμενο εκδήλωσης πολυαρθρίτιδας, μιας μορφής ρευματοειδούς αρθρίτιδας που εκδηλώνεται σε περισσότερες από δύο αρθρώσεις.


Πηγή: athensmagazine.gr