Για την Κρήτη δεν λάβαμε απάντηση από το αρχηγείο, Για το φιάσκο με τα περιπολικά θα μας απαντήσουν;

Στις τελευταίες κρίσεις στην ΕΛΑΣ, που έφεραν ανεξίτηλη την σφραγίδα του αρχηγού κι εν μέρει του επιτελάρχη, είχαμε σημειώσει την απομάκρυνση- καρατόμηση από το
επιτελείο όλων των επικεφαλής κλάδων που σχετίζονται με χρηματοοικονομικά και προμήθειες. Κι αντί αυτών, τοποθετήθηκε ως επικεφαλής πολιτικός υπάλληλος.

Τότε, αναρωτηθήκαμε γιατί, αφήνοντας μία χαραμάδα ανοιχτή στο παράθυρο της υποψίας. Σήμερα, μετά την αποκάλυψη από το bloko.gr για το φιάσκο με την προμήθεια των 300 οχημάτων, μεταξύ των οποίων και των 9 βαν που ... προορίζονταν ως υποκατάστατο της ΔΕΛΤΑ (προφανώς για να καίγονται καλύτερα), τα ερωτήματα αυξήθηκαν και πληθύνθηκαν. Γιατί όταν δεν έχεις λόγο και αφορμή να κόψεις τους τεχνοκράτες, αντικαθιστώντας τους με ντιλετάντες, τότε δίνεις αιτία και αφορμή για ν' αναρωτηθεί ο οποιοσδήποτε για την προοπτική της σκοπιμότητας του λάκκου και της φάβας.  

Κι ένα ερώτημα είναι, μήπως η συγκεκριμένη προμήθεια ήταν η αιτία που εκτελέστηκε υπηρεσιακά ο κ. Μανιάτης; Γιατί οι τεχνικές υπηρεσίες, καθ' ύλην αρμόδιες κι εντεταλμένες υπέπεσαν σε ένα τόσο μεγάλο φιάσκο, δίχως να πέσει το κεφάλι κανενός; Μήπως λοιπόν, απλώς εκτελούσαν εντολές κι οδηγίες από τα πάνω; 

Να αναμένουμε απάντηση κ. αρχηγέ και κ. επιτελάρχα ή και πάλι δεν θα ιδρώσει το αυτί κανενός; 
Κι αν εσείς δεν έχετε τη τόλμη και την παρρησία ν' αναλάβετε την ευθύνη και την πρωτοβουλία, η κ. υπουργός τί έχει να πεί, που απ' ότι μαθαίνουμε είναι εξόχως εξοργισμένη από την κατάληξη αυτού του διαγωνισμού;




του Γιώργου Καραϊβάζ