Μυστικά για να … συρρικνώσετε το λίπος στην κοιλιά!



Το λίπος γύρω από την κοιλιά δεν δημιουργεί μόνο προβλήματα στην εμφάνισή μας, αλλά και εγκυμονεί κινδύνους την υγείας μας.

Και αυτό γιατί μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη μεταβολικών δυσλειτουργιών, υπέρτασης και καρδιακής νόσου.

Βέβαια δεν είναι λίγοι εκείνοι που κάνουν δίαιτα πιστεύοντας, ότι έτσι θα καταφέρουν να απαλλαγούν από το ενοχλητικό σωσίβιο χωρίς πάντα να το κατορθώνουν. Δείτε βήμα βήμα τι πρέπει να κάνετε για να στεφθεί με επιτυχία η επιχείρηση «επίπεδη κοιλιά»:
  1. Αποφεύγουμε επεξεργασμένα τρόφιμα, πολλούς υδατάνθρακες, ζάχαρη (σε όλες τις μορφές της), τρανς λιπαρά, καφεΐνη και αναψυκτικά.
  2. Πίνουμε 100% φυσικό χυμό μούρων ή νερό με μούρα. Τα θαυματουργά αυτά φρούτα είναι πλούσια σε οργανικά οξέα τα οποία μπορούν να εξουδετερώσουν τα λιπαρά.
  3. Επιλέγουμε Ω3 λιπαρά οξέα. Τα συγκεκριμένα προϊόντα στοχεύουν στο κοιλιακό λίπος και είναι πηγή ενέργειας και πρωτεϊνών για τον οργανισμό.
  4. Αντικαθιστούμε τα τρανς και τα κορεσμένα λίπη με ελαιόλαδο, ηλιέλαιο, καρύδια, φουντούκια, αβοκάντο και ελιές σε πρώτο πλάνο (πάντα με μέτρο).
  5. Σύμμαχος αποτελεί το λεμονόνερο το οποίο αφενός μας ενυδατώνει και αφετέρου μας βοηθά να αποφεύγουμε άλλα ροφήματα με ζάχαρη (δες εδώ).
  6. Το ήμισυ του παντός είναι η ενυδάτωση του σώματος, ειδικά στην περίπτωση που προσπαθούμε να χάσουμε λίπος.
  7. Όχι στις απότομες αποτοξινωτικές δίαιτες. Ακολουθούμε μία σωστή μέθοδο αποτοξίνωσης του οργανισμού πίνοντας μάλιστα τσάι πικραλίδας ( ή πράσινο).
  8. Ναι στα μπαχαρικά. Τα καταναλώνουμε με αφθονία, σε όλα τα φαγητά και δείχνουμε ιδιαίτερη προτίμηση στο πιπέρι καγιέν και το τζίντζερ.



Πηγή: healthreport.gr