Πέντε απλές συμβουλές για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας το πρωί!


Υπάρχουν τρόποι οι οποίοι μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε επιπλέον θερμίδες, να διατηρήσετε σε υψηλά επίπεδα το μεταβολισμό και να νιώθετε ότι έχετε περισσότερη ενέργεια.

Αν και μπορεί να μη σας οδηγήσουν να χάσετε κιλά με μαγικό τρόπο, μπορούν να σας βάλουν σε υγιεινό τρόπο ζωής, που με τον καιρό θα μπορούσε να βοηθήσει στο στόχο που έχετε για το βάρος σας.

Δείτε ποιοι είναι αυτοί:

Άσκηση το πρωί

Είναι πολλά τα οφέλη της άσκησης και η άσκηση είναι σημαντικό συστατικό της απώλειας βάρους και της διατήρησης των χαμένων κιλών. Δεν καίει μόνο θερμίδες, αλλά μπορεί να βελτιώσει την καύση τους το υπόλοιπο της μέρας. Έρευνα του 2011 ανακάλυψε ότι έντονη άσκηση 45 λεπτών αύξησε την καύση θερμίδων έως 14 ώρες μετά την άσκηση. Ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν ασκούνταν οι συμμετέχοντες, έκαιγαν επιπλέον 200 θερμίδες αργότερα εκείνη την ημέρα.

Ακόμα και σύντομη άσκηση το πρωί μπορεί να ενισχύσει το μεταβολισμό. Η υψηλής έντασης διαλειμματική άσκηση φάνηκε να ενεργοποιεί τους μυς για την αύξηση της διάσπασης των λιπών. Και τα δύο είδη άσκησης -μέτριας και υψηλής έντασης- μπορούν να είναι ωφέλιμα για την ενίσχυσή του μεταβολισμού. Αν συνήθως κάνετε μέτρια άσκηση το πρωί, προσθέστε διαλειμματική άσκηση για την ενίσχυση του μεταβολισμού. Ωστόσο, πριν αλλάξετε πρόγραμμα συνιστάται να ρωτήσετε το γιατρό σας, γιατί η έντονη άσκηση μπορεί να μην ενδείκνυται σε ορισμένες περιπτώσεις.

Πράσινο τσάι

Είναι γεμάτο ισχυρά αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία από τις ελεύθερες ρίζες. Μία διατροφή πλούσια σε αντιοξειδωτικά συνδέεται με μειωμένο κίνδυνο ορισμένων καρκίνων και καρδιαγγειακής νόσου. Το τσάι μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση του μεταβολισμού.

Έρευνες υποδεικνύουν ότι το τσάι μπορεί ενδεχομένως να αυξήσει το μεταβολισμό, αν και πολύ λίγο. Η καφεΐνη, οι κατεχίνες και το ECGC  στο πράσινο τσάι μπορεί ενδεχομένως να παίζουν συνδυαστικό ρολό στη θετική σχέση μεταξύ πράσινου τσαγιού και απώλειας βάρους.

Ο ρόλος του πράσινου τσαγιού στο βάρος φαίνεται να είναι γενετικός, καθώς ορισμένοι πληθυσμοί μπορεί να έχουν μεγαλύτερη αντίδραση στο πράσινο τσάι και το μεταβολισμό. Ορισμένοι μπορεί επίσης να είναι ευαίσθητοι στην καφεΐνη και η μεγάλη κατανάλωση πράσινου τσαγιού να μην είναι ωφέλιμη σε αυτούς.

Πρωτεΐνη με το πρωινό

Ορισμένες έρευνες έδειξαν ότι η πρωτεΐνη το πρωί μπορεί να καταστείλει την πρόσληψη τροφών αργότερα. Η πρωτεΐνη έχει την υψηλότερη αξία κορεσμού μεταξύ των μακροθρεπτικών. Χρειάζεται την περισσότερη ενέργεια για να διασπαστεί, επομένως μπορείτε να κάψετε επιπλέον θερμίδες όταν την περιλαμβάνετε στο γεύμα.

Η κατανάλωση ίσων ποσοτήτων πρωτεΐνης κατά τη διάρκεια της ημέρας θα μπορούσε να ενεργοποιεί τη σύνθεση πρωτεΐνης περισσότερο από την κατανάλωση μικρής ποσότητας πρωτεΐνης την ημέρα και μεγάλη λήψη της στο δείπνο.


H λήψη πρωτεΐνης στο πρωινό μπορεί να είναι εύκολη. Γιαούρτι, τυρί κότατζ, αβγά, μπορούν να καταναλωθούν το πρωί. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με υγιεινά λιπαρά και υδατάνθρακες υψηλούς σε ίνες, όπως φρούτα και λαχανικά.

Επιπλέον βήματα

Ακόμα και αν ασκείστε, προσπαθήστε να κάνετε περισσότερη άσκηση το πρωί και κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όσο πιο πολύ κάθεστε, τόσο μεγαλώνει ο κίνδυνος για νόσους. Λίγα διαλείμματα κατά τη διάρκεια της εργασίας μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση του μεταβολισμού καίγοντας επιπλέον θερμίδες. Μπορείτε να περπατάτε στον όροφο της εργασίας σας, να ανεβαίνετε κάποια σκαλοπάτια ή να κάνετε ασκήσεις για τρικέφαλους στην καρέκλα.

Κόψτε τη ζάχαρη

Η διακοπή της επιπλέον ζάχαρης οποιαδήποτε στιγμή είναι ωφέλιμη, καθώς μπορεί να συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων σακχάρου και ινσουλίνης. Υψηλή αύξηση αυτών δίνει το σήμα στο σώμα να αποθηκεύσει περισσότερη ενέργεια ως λίπος.

Παραλείψτε το γλυκαντικό στο πρωινό ρόφημα και πιείτε το σκέτο. Προσθέστε στο πρωινό σας φρούτο, που δεν θα αυξήσει τα επίπεδα σακχάρου.


Πηγή: iatronet.gr