Οι επεξεργασμένες τροφές που πρέπει να καταναλώνετε! Συμφωνούν και οι διαιτολόγοι!


Μέχρι στιγμής νομίζαμε ότι οι επεξεργασμένες τροφές μάς κάνουν κακό. Ήρθε, όμως, η ώρα να αλλάξουμε γνώμη.

Γιατί; Επειδή οι ειδικοί ξεχωρίζουν κάποιες που όχι μόνο δεν τις κατατάσσουν στις ανθυγιεινές, αλλά μας τις συστήνουν ως καλές για την υγεία μας.

Καταψυγμένα λαχανικά

Μην σας πτοήσει το σακουλάκι! «Τα καταψυγμένα λαχανικά έχουν υποστεί ελάχιστη επεξεργασία, αλλά διατηρούν τα περισσότερα από τα θρεπτικά τους συστατικά» σχολιάζει η διαιτολόγος και ιδρύτρια του The WellNecessities, Lisa Hayim και προσθέτει: «Μπορεί μάλιστα να έχουν μεγαλύτερη θρεπτική αξία από τα φρέσκα επειδή έχουν συλλεχθεί και καταψυχθεί τη στιγμή που είναι στη διατροφική τους κορύφωση».

Σάλτσα ντομάτας

Κανονικά, οι έτοιμες σάλτσες δεν θα έμπαιναν στην ομάδα των καλών για τον οργανισμό μας τροφών. Ωστόσο, η σάλτσα ντομάτας αποτελεί την εξαίρεση. «Τα προϊόντα ντομάτας, όπως η σάλτσα, περιέχουν υψηλότερα επίπεδα του αντικαρκινικού συστατικού λυκοπενίου από τις φρέσκες ντομάτες. Για να κάνετε την πιο υγιεινή επιλογή διαβάστε προσεκτικά την ετικέτα και ψάξτε για τη λιγότερη προσθήκη ζάχαρης και νατρίου. Για την ακρίβεια, η ζάχαρη δεν θα πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα τρία συστατικά που αναφέρονται» προτείνει η Erin Palinski-Wade, RD, CDE, συγγραφέας του Belly Fat Diet for Dummies και επιπλέον μας συστήνει να διαλέγουμε σάλτσα με λιγότερα από 140 mg νάτριο ανά μερίδα.

Τουρσιά και ξινολάχανο

«Το λάχανο και τα άλλα λαχανικά τουρσί έχουν πολλά οφέλη για την υγεία μας» εξηγεί η Palinski-Wade. «Χάρη στη ζύμωση που έχουν υποστεί είναι μια πλούσια πηγή προβιοτικών που εξασφαλίζουν την υγεία του πεπτικού συστήματος. Είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες, ενώ προσφέρουν βιταμίνη Α και C. Για το ξινολάχανο, μάλιστα, μελέτες έχουν βρει πως μπορεί να διαθέτει ιδιότητες που προλαμβάνουν τον καρκίνο του μαστού» προσθέτει.


Πηγή: capital.gr