Ποιες είναι οι τέσσερις ημέρες που δεν πρέπει να ζυγίζεστε και γιατί;



Υπάρχουν τέσσερις ημέρες, κατά τις οποίες, για το δικό σας καλό, πρέπει να μένετε μακριά από τη ζυγαριά σας.

Πολλές φορές θέλετε να δείτε αν η διατροφή που ακολουθείτε ή η γυμναστική που κάνετε αποδίδουν. Γι’ αυτό και συνηθίζετε να ζυγίζεστε αρκετά συχνά, ακόμη και καθημερινά, για να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα. Όμως, καλό είναι να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα και κατά βάση τις πρωινές ώρες, καθώς υπάρχουν παράγοντες που επηρεάζουν τον αριθμό που αναγράφεται πάνω στη ζυγαριά. Δείτε, λοιπόν, ποιες είναι οι χειρότερες ημέρες για να ζυγιστείτε και μην πλησιάσετε τη ζυγαριά σας για να μην απογοητευτείτε άδικα.

Η ημέρα έπειτα από ένα ανθυγιεινό γεύμα

Αν το προηγούμενο βράδυ το παρακάνατε με τις τροφές που καταναλώσατε ή φάγατε ακατάστατα ή παραπάνω από όσο έπρεπε ή παραγγείλατε απ’ έξω, μην πάτε το επόμενο πρωί στη ζυγαριά, θα απογοητευτείτε! Το αλάτι που εμπεριέχεται στο πρόχειρο φαγητό επηρεάζει τα υγρά του οργανισμού σας, καθώς προκαλεί κατακράτηση υγρών και κατ’ επέκταση επηρεάζει το βάρος σας.

Τις ημέρες που περιμένετε ή έχετε περίοδο

Αυτός είναι ένας γυναικείος παράγοντας! Αγαπητές γυναίκες, μην πάτε τις μέρες που περιμένετε περίοδο ή κατά τη διάρκειά της να ζυγιστείτε, καθώς η κατακράτηση υγρών που δημιουργείται τότε στο γυναικείο οργανισμό, είναι ικανή να αυξήσει το βάρος σας από μισό έως και δυο κιλά.

Η ημέρα που έπεται μιας πολύωρης πτήσης

Αν έχετε σκοπό να ταξιδέψετε πολλές ώρες, καλό είναι να ξέρετε ότι η πτήση προκαλεί στον οργανισμό μας ανισορροπία ως προς τους ηλεκτρολύτες, αλλά και τα υγρά, με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους σας. Επομένως, μην κάνετε το λάθος να ζυγιστείτε! Κατά τη διάρκεια της πτήσης, καλό είναι να καταναλώνετε άφθονο νερό και να αποφύγετε την καφεΐνη και το αλκοόλ, τα οποία επιδεινώνουν την αφυδάτωση του οργανισμού σας.

Η ημέρα μετά από μια σκληρή προπόνηση

Μετά από μια μέρα με έντονη σωματική δραστηριότητα, δημιουργούνται  μικροσκοπικά δάκρυα στους μυς και τα υγρά αυτά σπεύδουν να ξεκινήσουν τη διαδικασία της αποθεραπείας, γεγονός που παροδικά αυξάνει το βάρος σας. Υπάρχει, όμως, κι η άλλη περίπτωση, κατά την οποία το βάρος μας μειώνεται κι αυτό γιατί ο οργανισμός μας έχει αποβάλλει πολλά υγρά μέσω της εφίδρωσης, έπειτα από μια επίσης έντονη άσκηση.

Συνοψίζοντας, καλό είναι να παρακολουθείτε το βάρος σας τακτικά, απλά μεγάλη προσοχή να μην εξελιχθεί σε ψυχαναγκασμό!


Πηγές: dietzone.gr, clickatlife.gr