Κακεντρέχειες ΤΕΑ-πασάδων, Αφήστε ήσυχο τον όποιο αστυνομικό έχει ακόμη διάθεση προσφοράς

Απτόητοι. Ούτε οι Άγιες Ημέρες του Πάσχα, που έχουν χαρακτήρα (φευ) αγάπης και συναλληλίας δεν συγκρατούν τας φρένας και τον ομηρικό θυμό (νους). Αναφερόμαστε σε
ανώνυμα στελέχη του ΤΕΑΠΑΣΑ που μέσω του bloko.gr επιδιώκουν να κεντρίσουν με ξύδι και χολή.

Πρόσφατα γίναμε αποδέκτες οιωνεί καταγγελίας (ΕΔΩ) για υπαστυνόμο της υπηρεσίας, που προέρχεται από την ομάδα του πρώην αρχηγού της ΕΛΑΣ. Γνωρίζοντας την εκτίμηση που τρέφουμε για τον κ. Τσουβάλα, όχι ως πρόσωπο αλλά ως μια οργανική μέσα στο Σώμα οντότητα που προσέδωσε κύρος στο θεσμό και στον αστυνομικό κοινωνικό όραμα και προσδοκία, γνώριζαν ότι είχαμε δύο επιλογές. Η πρώτη να μην δημοσιεύσουμε το λίβελο και να μας εγκαλέσουν για προνομιακές σχέσεις εξάρτησης και συνεπώς αδιαφάνειας στο γνωσιακό πεδίο ενημέρωσης και πληφορίας και η δεύτερη να δημοσιοποιήσουμε το κείμενο. Για εμάς η επιλογή ήταν αδιέξοδη.

Όχι όμως και για τον υποβολέα του κειμένου- καταγγελίας που επανήλθε με νέο ... αιχμηρό σχόλιο διαπιστώσεων και παραινέσων, το οποίο σας παραθέτουμε: "Μεγάλος εκνευρισμός επικρατεί στον έβδομο όροφο του ΤΕΑΠΑΣΑ από χθες και μετά τις αποκαλύψεις για τον εκκολαπτόμενο και υποψήφιο συνδικαλιστή της συγκεκριμένης υπηρεσίας.  Απο το να ψάχνει ποιος τον ξεμπρόστιασε καλό θα ήταν να αφήσει τις ανόητες αναρτήσεις στο fb και να αποχωρήσει οικειοθελώς τόσο από το Ταμείο όσο και από την υποψηφιότητα του ως συνδικαλιστής.  Μόνο κακό θα κάνει στο συνδικαλιστικό κίνημα.  Δεν χρειάζονται τέτοιοι χαρακτήρες πουθενά.  Και επιτέλους ας κάνει το Αρχηγείο έρευνα για τη συμπεριφορά του τόσο προς τους ανωτέρους όσο και προς τους κατωτέρους του. Καλή Ανάσταση  κύριε υπαστυνόμε! "

Σχόλιο δικό μας, μετά από σχετική έρευνα για τα ποιοτικά και τα ποσοτικά συστατικά του υπαστυνόμου που τον διακρίνουν σε προσωπικό και υπηρεσιακό βίο. Επιτέλους αφήστε ήσυχο τον όποιο και τον κάθε αστυνομικό που έχει ακόμη διάθεση προσφοράς σε ένα οργανισμό που κινδυνεύει ν' απωλέσει ήθος και κύρος.

Καλή Ανάσταση.



του Γιώργου Καραϊβάζ