Τι είναι η δίαιτα των μονάδων και ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες της;



Πρόκειται για τη δίαιτα, που όποιος την ακολουθεί, μετράει μονάδες.

Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6 ή 7 μονάδες (για να χάσουν μέχρι 10-12 κιλά πρέπει να καταναλώνουν 6 μονάδες, για παραπάνω κιλά 7 μονάδες) και οι άνδρες 7 ή 8. Αν κάποια στιγμή κολλήσει η ζυγαριά και δεν κατεβαίνει, απλά μειώνουμε μία μονάδα ημερησίως, αλλά ποτέ δεν πέφτουμε κάτω από τις 5!

Η μονάδα είναι το «υλικό» στη δίαιτά μας. Μόνο που όλα τα τρόφιμα δεν έχουν μονάδες! Υπάρχουν και ελεύθερα που μπορούμε να τα καταναλώνουμε άφοβα μέσα στη μέρα ώστε να ξεγελάμε την πείνα μας. Τι κάνουμε λοιπόν; Τίποτα παραπάνω από το να μετράμε σωστά κάθε υλικό με μονάδα που βάζουμε στο φαγητό μας!

Βασικοί κανόνες
  1. Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6-7 μονάδες και οι άνδρες 7-8.
  2. Οι γυναίκες που θηλάζουν μπορούν να ακολουθήσουν τη δίαιτα των μονάδων καταναλώνοντας ημερησίως 6-8 μονάδες ανάλογα τις ανάγκες (ηλικία μωρού και ανάγκη για γάλα), φυσικά μετά από συνεννόηση με το γιατρό τους.
  3. Η συντήρηση διαρκεί όσο χρόνο μας πήρε για να φτάσουμε στο επιθυμητό βάρος και με κατανάλωση 9 μονάδων ημερησίως (πχ 1 μήνας δίαιτας=1 μήνας συντήρηση).
  4. Πίνουμε 6-8 ποτήρια νερό την μέρα.
  5. Κάθε τρόφιμο/υλικό αντιστοιχεί σε 0 ή 1 μονάδα. Τις ελεύθερες τροφές(0 μονάδες) τις καταναλώνουμε οποιαδήποτε στιγμή της μέρας.
  6. Στη δίαιτα των μονάδων δεν υπάρχει περιορισμός στην ποσότητα εκτός από ό,τι περιέχει αλεύρι και ζάχαρη. Πάντα, όμως, τρώμε με μέτρο.
  7. Όλες τις τροφές με μονάδα θα πρέπει να τις καταναλώνουμε εντός μίας ώρας, αλλιώς θα πρέπει να τις μετρήσουμε ξανά (πχ καφές με γάλα και γλυκαντικό=1 μονάδα. Αν καταναλωθεί μετά τη μία ώρα είναι 2 μονάδες).
  8. Το λάδι μετριέται ανά είδος σε κάθε γεύμα. Ωμό=1 μονάδα,τηγανητό=1 μονάδα,ψητό=1 μονάδα κλπ (πχ φάμε πατάτες τηγανητές με σαλάτα θα μετρήσουμε μίαμονάδα για το λάδι που τηγανίσαμε τις πατάτες και άλλη μία για το ωμό της σαλάτας).
  9. Όλα τα ελεύθερα φρούτα (χωρίς μονάδα) καταναλώνονται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας αρκεί να είναι ένα είδος τη φορά αλλιώς θα χρεωθούμε από μία μονάδα για κάθε φρούτο. Διαφορετικό φρούτο μπορούμε να φάμε αφού περάσουν 2 ώρες. (πχ 1 πορτοκάλι=0 μονάδες. 1 πορτοκάλι+1 μήλο=2 μονάδες).
  10. Όλα τα ελεύθερα λαχανικά (χωρίς μονάδες) καταναλώνονται και σε συνδυασμό μεταξύ τους χωρίς τον περιορισμό των φρούτων.
  11. Τυποποιημένα προϊόντα που περιέχουν πολλά συστατικά, δεν μπορούν να υπολογιστούν οπότε δεν τα καταναλώνουμε.
  12. Φροντίζουμε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή τρώγοντας από όλες τις κατηγορίες τροφών. Όσπρια, λαδερά, πρωτεΐνη, λαχανικά, γαλακτοκομικά και φρούτα και δεν κρατάμε πολλές μονάδες για το βράδυ που το γεύμα μας θα πρέπει να είναι ελαφρύ.
  13. Η δίαιτα των μονάδων επιτρέπει την κατανάλωση κάποιων «παχυντικών» φαγητών, σνακ και γλυκών, καλό όμως είναι να υπάρχει ένα μέτρο.



Πηγή: voicenews.gr
_