Άσκηση και μακροζωία: Πόση χρειάζεσαι καθημερινά;



Η άσκηση είναι σημαντική για την καλή υγεία και την πρόληψη όχι μόνο της παχυσαρκίας, αλλά και χρόνιων παθήσεων.

Εάν αποφασίσουμε τελικά να την εντάσσουμε στην καθημερινότητά μας, αυτό για το οποίο πάντα αναρωτιόμαστε είναι πόση άσκηση είναι τελικά αρκετή.

Αυτό που μέχρι τώρα γνωρίζαμε είναι ότι τα οφέλη της άσκησης είναι πολλά, τόσο για τη σωματική, όσο και για την ψυχική υγεία, αλλά αυτό που δεν ήξερες μέχρι σήμερα και ανακάλυψε μια νέα έρευνα, είναι πόση άσκηση θα σε βοηθήσει να ζήσεις περισσότερο!

Και η απάντηση όχι μόνο είναι απλή, αλλά είναι και ιδιαίτερα ευχάριστη για όσους οι πολύωρες προπονήσεις στα γυμναστήρια δεν είναι η αγαπημένη τους δραστηριότητα. Έτσι λοιπόν, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο «European Society of Cardiology», το να κινείσαι λίγο παραπάνω καθημερινά, ανεξάρτητα της δραστηριότητας που θα επιλέξεις, συνδέεται με τη μακροζωία.

Μάλιστα, τα οφέλη αυτά διαπιστώθηκαν ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο και το επίπεδο φυσικής κατάστασης των συμμετεχόντων. Οι ερευνητές εξέτασαν την καρδιοαναπνευστική λειτουργία σχεδόν 300.000 ενηλίκων μεταξύ των ηλικιών 18 και 74 ετών και διαπίστωσαν ότι ο κίνδυνος θανάτου και καρδιαγγειακών παθήσεων μειώθηκε, όταν οι συμμετέχοντες έκαναν περισσότερη άσκηση.

Οι συμμετέχοντες στη μελέτη για να δουν τις αλλαγές στην υγεία τους, δεν χρειάστηκε ούτε να χάσουν βάρος, ούτε να τρέξουν σε κάποιο μαραθώνιο, απλά να κάνουν μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά τους, όπως να πηγαίνουν στη δουλειά τους με το ποδήλατο αντί το μετρό!

Αυτή η έρευνα είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί μας υπενθυμίζει μεταξύ άλλων ότι ανεξάρτητα απ’ την τωρινή κατάσταση της υγείας του καθένα, με μικρές αλλαγές στην κίνηση, μπορούμε να μειώσουμε σημαντικά τον κίνδυνο μιας ασθένειας, άρα και να ζήσουμε για περισσότερα χρόνια. Σκέψου να ξεκινήσεις να πηγαίνεις με το ποδήλατο στη δουλειά, να προτιμάς τις σκάλες αντί τις κυλιόμενες ή να ξεκινήσεις τους περιπάτους στη γειτονιά σου!


Πηγή: ipop.gr