Βελτίωσε τη στάση του σώματός σου μέσα σε δύο δευτερόλεπτα!



Τι σου έλεγε η μαμά σου όταν ήσουν μικρός; Να μην καμπουριάζεις και να ισιώνεις το σώμα σου! Κάτι ήξερε!

Η βελτίωση της στάσης του σώματος είναι πολύ σημαντική για την υγεία σου και δεν απαιτεί μεγάλη προσπάθεια.

Κάθεσαι με τις ώρες πάνω από ένα laptop ή ένα κινητό. Κουβαλάς καθημερινά ένα σωρό πράγματα και η καθιστική ζωή σε χαρακτηρίζει. Όλα αυτά σε επηρεάζουν ακόμη κι αν δεν αντιλαμβάνεσαι τις συνέπειες άμεσα. Η βελτίωση της στάσης του σώματος μπορεί να επιτευχθεί μέσα από μικρές αλλαγές στη ζωή.

Βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις μέσα σε δύο δευτερόλεπτα και να δεις τη διαφορά. Αν μονίμως πονάει η μέση σου, ο αυχένας σου, η πλάτη σου, δεν θα πρέπει να το αμελήσεις γιατί είναι πιο σημαντικό από όσο νομίζεις.

Δες πως θα βελτιώσεις τη στάση του σώματός σου μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα:

Απόφυγε την τσάντα ώμου

Κάθε πρωί παίρνεις το κινητό σου και τα κλειδιά σου, βάζεις την τσάντα στον ώμο σου και φεύγεις. Αυτή η απλή κίνηση είναι πολύ επικίνδυνη. Με την τσάντα ώμου όλο το βάρος πέφτει από τη μια μεριά και αυτό μέρα με τη μέρα οδηγεί σε πόνους στην πλάτη.

Και ποιος ξέρει πόσα κουβαλάς σε αυτήν την τσάντα… Η λύση; Μπορείς να επιλέξεις μια τσάντα πλάτης ή να αφαιρέσεις πολλά και άχρηστα πράγματα από την τσάντα σου. Τώρα σοβαρά τα χρειάζεσαι όλα αυτά που κουβαλάς κάθε φορά;

Όλα είναι θέμα… οπτικής!

Αν διαρκώς πέφτεις με τα μούτρα πάνω από την οθόνη του laptop ή του κινητού σου, ήρθε η ώρα να αλλάξεις στάση. Είναι σημαντικό τα μάτια σου να κάνουν focus ακριβώς μπροστά σου, ευθεία και να αποφύγεις να λυγίζεις το λαιμό σου ή να σπρώχνεις τους ώμους σου ακόμη και ασυνείδητα. Αυτά μπορεί να προκαλέσουν μακροχρόνιο πόνο στην πλάτη και προβλήματα στάσης.

Σκέψου τα αυτιά σου!

Έχεις παρατηρήσει ποτέ τη στάση σου ενώ στέλνεις ένα μήνυμα; Το κεφάλι σου πέφτει προς τα εμπρός και η πλάτη κάνει καμπούρα! Ένα εύκολο κόλπο για να μη σκύβεις το κεφάλι είναι να κρατάς τα αυτιά σου ευθυγραμμισμένα με τους ώμους. Αυτό θα ισιώσει τη σπονδυλική σου στήλη και θα ανακουφίσει την υπερβολική πίεση στο λαιμό.


Πες όχι στο σταυροπόδι

Μια ακόμη χρήσιμη συμβουλή για να διατηρήσεις τη σπονδυλική σου στήλη ευθεία είναι να ευθυγραμμίσεις τους ώμους ακριβώς επάνω από τους γοφούς. Και αυτό, μεταξύ άλλων, μπορείς να το πετύχεις με το να μην κάθεσαι σταυροπόδι, αλλά να ακουμπάς και τα δύο σου πόδια στο πάτωμα. Το σταυροπόδι επηρεάζει το κάτω μέρος του σώματος και τη σπονδυλική στήλη και σίγουρα αυτό δεν το θέλεις!

Σήκωσε λίγο την καρέκλα σου

Αν κάθεσαι όλη μέρα στο γραφείο, μπορεί η θέση της καρέκλας σου να είναι πολύ χαμηλή. Για να το τσεκάρεις, πρέπει να βεβαιωθείς πως οι αγκώνες σου κάνουν γωνία 90 μοιρών καθώς πληκτρολογείς. Κι αν δεν το κάνουν, τότε το να σηκώσεις λίγο την καρέκλα σου σε ανακουφίζει από την πίεση στον άνω τραπεζοειδή μυ.

Τέλος, φυσικά μην ξεχνάς να κάνεις διατάσεις. Σήκω για λίγο από την καρέκλα και κάνε διατάσεις. Οι διατάσεις ανακουφίζουν την ένταση στο λαιμό και την πλάτη και νιώθεις πολύ καλύτερα μετά.


Πηγή: ipop.gr
_