Νιώθεις ότι αρρωσταίνεις; Τι πρέπει να κάνεις άμεσα;


Φέτος ο χειμώνας ήταν ένας από τους χειρότερους σε σχέση με την έξαρση της γρίπης και οι πιθανότητες να μείνεις αλώβητος λιγοστεύουν.

Δες παρακάτω τι μπορείς να κάνεις αν πιστεύεις ότι κάτι σε τριγυρνά, αλλά δεν σε έχει ρίξει ακόμα στο κρεβάτι:

Γαργάρες με αλατόνερο

Βοηθούν στη μείωση των μολύνσεων της ανώτερης αναπνευστικής οδού και αποτελούν το πιο αποτελεσματικό γιατροσόφι της… γιαγιάς.

Πολλά υγρά

Η ενυδάτωση είναι το άλφα και το ωμέγα για να μπορέσει ο οργανισμός να αντιμετωπίσει την ίωση. Χυμοί, υγρά (όχι καφές) και σούπες είναι ό,τι πρέπει. Όσο πιο σκούρα τα ούρα σου, τόσο πιο πολύ νερό χρειάζεσαι.

Και πολλή ξεκούραση

Η ξεκούραση και ο ύπνος είναι τα καλύτερα αντίδοτα στους ιούς που προκαλούν κρυολόγημα και γρίπη. Εν ολίγοις, πάρε άδεια και κοιμήσου όσο περισσότερο μπορείς.

Σωστό φαγάκι

Απόφυγε επεξεργασμένα τρόφιμα και φαγητά που σου πέφτουν «βαριά». Ενίσχυσε τη διατροφή σου με κρέας, φρούτα και πράσινα λαχανικά.

Συμπληρώματα

Βιταμίνη C, ψευδάργυρος, μαγνήσιο και εχινάκεια είναι μια αρκετά δυνατή ομάδα συμπληρωμάτων που θα σε βοηθήσουν να προλάβεις τα χειρότερα. Συμβουλεύσου το γιατρό ή το φαρμακοποιό σου για το ποια είναι τα καλύτερα.


Πηγή: in2life.gr
_