Σταματήστε την τριχόπτωση με αυτές τις τροφές



Μήπως κάθε φορά που χτενίζεσαι παρατηρείς τη βούρτσα να γεμίζει -αρκετές- τριχούλες;

Η κάθε φορά που λούζεσαι, σου μένουν τουφίτσες στο χέρι; Μήπως τα μαλλιά σου είναι αδύναμα και εύθραυστα; Τότε όλα τα παρακάτω σε αφορούν προσωπικά.

Η τριχόπτωση δεν καταλήγει μόνο σε εμφανή αραίωση. Το μαλλί σου μπορεί να χάνει τη δύναμή του και τελικά να πέφτει πιο εύκολα αν δεν τρως σωστά. Δεν είναι μόνο το άγχος και η έλλειψη ύπνου οι πιο συνηθισμένες μη κλινικές αιτίες τριχόπτωσης.

Αυτά που τρως ή δεν τρως, επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα των μαλλιών σου. Γέμισε, λοιπόν, το πιάτο με τα παρακάτω και δες το τριχωτό της κεφαλής σου να γίνεται πλούσιο και να μην… σε αποχωρίζεται εύκολα.

Σολομός

Ως πρωτεϊνική ίνα που είναι, η τρίχα απαιτεί επιπλέον πρωτεΐνη ώστε να παραμένει δυνατή. Ο σολομός είναι μια καλή πρωτεϊνική τροφή, με διπλό όφελος, αφού διαθέτει και Ω3 λιπαρά, τα οποία είναι επίσης ευεργετικά για το μαλλί σου και την παραγωγή κερατίνης.

Μέλι

Η σμηγματορροϊκή δερματίτιδα είναι μια πάθηση με συμπτώματα όπως ο κνησμός και η απώλεια μαλλιών. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το καλύτερο φυτικό γιατρικό για την πάθηση αυτή είναι μασάζ με μέλι και λίγο νερό. Κάτι θα ήξερε η Κλεοπάτρα προφανώς, καθώς το μέλι είναι πολύτιμο.

Ξηροί Καρποί/ Σπόροι

Καρυδάκια, λιναρόσπορος, ηλιόσπορος και σουσάμι είναι σημαντικές πηγές Ω3 και Ω6 λιπαρών με αντιοξειδωτική δράση. Οι έρευνες αναφέρουν μείωση της τριχόπτωσης κατά 90% μέσα σε 6 μήνες.


Σπανάκι

Σίδηρος, βιταμίνη D2 και C είναι τα συνώνυμα του σπανακιού. Συνδύασέ το σε σαλάτα με βραστά αβγά και μανιτάρια για ακόμα μεγαλύτερη δράση κατά της τριχόπτωσης.

Στρείδια

Δεν είναι μόνο αφροδισιακά, συμβάλλουν επίσης στην ενίσχυση των μαλλιών σου χάρη στον ψευδάργυρο που διαθέτουν, όπως άλλωστε και τα καρύδια, το σπανάκι, τα αβγά, οι ηλιόσποροι, τα μπιζέλια, οι φύτρες σιταριού, η βρώμη και τα ρεβίθια.

Σπορέλαιο κολοκύθας

Σύμφωνα με μία έρευνα που πραγματοποιήθηκε για 24 εβδομάδες σε άτομα με αλωπεκία, το λάδι που βγαίνει από τους σπόρους της κολοκύθας, συμβάλλει μέχρι και 40% στην αύξηση των μαλλιών. Επίσης, το λάδι καρύδας και εκείνο του δεντρολίβανου έχουν ευεργετικές ιδιότητες στην τρίχα μας. Προτίμησε τα προϊόντα που το περιλαμβάνουν στη σύστασή τους.

Φύκια

Πιο γερά μαλλιά, θεραπεία για τυχόν φλεγμονή στο τριχωτό της κεφαλής και όπλο κατά της πιτυρίδας τα χόρτα της θάλασσας. Πρόσθεσέ τα, λοιπόν, στη σαλάτα σου.


Πηγή: athensmagazine.gr
_