Γιατί πρέπει να τρώτε αβγά πριν τον ύπνο;



Οι πλούσιες σε πρωτεΐνη τροφές μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης και να προάγουν τον ύπνο.

Αυτό είναι σημαντικό, δεδομένου ότι οι καούρες εμφανίζονται συχνά τη νύχτα, κάνοντας τον ύπνο σχεδόν αδύνατο. Όπως έχει αποδειχτεί, οι πρωτεΐνες ρυθμίζουν αμινοξέα πολύτιμα για ένα βαθύ ύπνο και ειδικά την τρυπτοφάνη, η οποία υπάρχει σε λίγες τροφές.

Έρευνα του Πανεπιστημίου Purdue έδειξε ότι οι υπέρβαροι και παχύσαρκοι άνθρωποι, που έχασαν βάρος με δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνη, είχαν περισσότερες πιθανότητες να κοιμούνται καλύτερα.

Σύμφωνα με τα ευρήματα, μια χαμηλή σε θερμίδες δίαιτα, με υψηλότερο ποσοστό πρωτεΐνης, φαίνεται πως βελτιώνει την ποιότητα ύπνου σε ενήλικες της μέσης ηλικίας. Η σύγκριση έγινε με ενήλικες που έχασαν το ίδιο ποσοστό βάρους, ενώ κατανάλωναν φυσιολογικές ποσότητες πρωτεΐνης.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι όσο περισσότερη πρωτεΐνη καταναλώνουν όσοι βρίσκονται σε πρόγραμμα απώλειας βάρους, τόσο μεγαλύτερη βελτίωση θα παρατηρήσουν στην ποιότητα του ύπνου, μετά από 3-4 μήνες διαιτητικής παρέμβασης.

Τα αβγά ρυθμίζουν αμινοξέα απαραίτητα για τον ύπνο. Φτιάξτε ένα σνακ με αβγό ή φάτε ένα αβγό βραστό μαζί με λαχανικά για ένα ελαφρύ βραδινό γεύμα.


Πηγή: onmed.gr
_