Ιδανικές ασκήσεις για να απαλλαγείτε από τους πόνους στη μέση



Ο πόνος στην περιοχή της μέσης είναι ένα αρκετά συνηθισμένο πρόβλημα που ταλαιπωρεί τους περισσότερους από εμάς.

Συνήθως, η ενόχληση αρχίζει μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά ή επειδή  έχουμε σηκώσει ή σπρώξει κάτι βαρύ. Για την ενόχληση ενοχοποιείται και η κακή στάση του σώματος  στην καρέκλα του γραφείου ή μπροστά στον υπολογιστή ή στο αυτοκίνητο. Ο πόνος μπορεί να προκληθεί ακόμη και λόγω παρατεταμένης ορθοστασίας.

Ήρθε, λοιπόν, η ώρα να δυναμώσουμε τη μέση μας με τις ασκήσεις που μας προτείνει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη.

Στα παρακάτω βίντεο θα δείτε τις ασκήσεις που θα σώσουν τη μέση μας από τους κινδύνους και θα δυναμώσουν αυτήν την περιοχή. Για κάθε άσκηση κάνουμε καθημερινά 20 επαναλήψεις.



Προσοχή: Αν πονάμε πολύ στη μέση, δεν κάνουμε απολύτως καμία άσκηση παρά συμβουλευόμαστε τον ορθοπεδικό μας.

Χρήσιμες συμβουλές για σωστή στάση

-Όταν στεκόμαστε όρθιοι, κατανέμουμε το βάρος μας ομοιόμορφα στα πόδια μας.

-Καθόμαστε με ίσια την πλάτη και ευθυγραμμίζουμε αυτιά, ώμους και γοφούς σε μία νοητή κάθετη γραμμή. Οποιαδήποτε παρατεταμένη καθιστή θέση, ακόμη κι αν είναι σωστή, μπορεί να είναι κουραστική. Γι’ αυτό, σηκωνόμαστε τακτικά και περπατάμε για λίγο ώστε να μειώνουμε την καταπόνηση των ραχιαίων μυών.

Πηγή: ygeiamou.gr
_