Κίτρινες και πράσινες μπανάνες: Ποιες οι διαφορές τους;



Συχνά βλέπουμε και κίτρινες, αλλά και πράσινες μπανάνες, αλλά δεν γνωρίζουμε αν είναι ίδιες ή αν διαφέρουν.

Και οι δύο είναι σούπερ υγιεινές για διαφορετικούς, όμως, λόγους. Έχουν και θρεπτικές διαφορές πέρα από διαφορές στη γεύση και την εμφάνιση.

Η μπανάνα όσο ωριμάζει αποκτάει διαφορετική διατροφική αξία και αυτό σημαίνει πως καλό είναι να έχετε και δύο είδη μπανάνας στη διατροφή σας.

Τα θετικά της πράσινης μπανάνας:
  • υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο και σε προβιοτικά βακτήρια
  • χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη που είναι σημαντικό και θετικό για κάποιον που έχει θέματα διαβήτη
  • υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, πράγμα που σημαίνει πως σε χορταίνει για πολύ περισσότερο


Τα αρνητικά της πράσινης μπανάνας:
  • η υψηλή περιεκτικότητα σε άμυλο μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα, καθώς είναι πιο δύσκολη η συγκεκριμένη μπανάνα στην πέψη
  • έχει λιγότερα αντιοξειδωτικά



Τα θετικά της κίτρινης μπανάνας:
  • είναι πιο εύκολη στην πέψη μιας και η πλειοψηφία του αμύλου μετατρέπεται σε σάκχαρα
  • υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών
  • πολύ πιο γλυκιά


Τα αρνητικά της κίτρινης μπανάνας:
  • έχει υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη σε σχέση με την πράσινη
  • μερικά μικροθρεπτικά συστατικά χάνονται όσο η μπανάνα ωριμάζει


Εσύ πώς προτιμάς την μπανάνα σου;


Πηγή: Emily Vagia - keepup.gr
_