Παιδικές ιώσεις: Ενισχύστε το ανοσοποιητικό τους με τη σωστή διατροφή!



Σε τέτοιες περιπτώσεις, εκτός από τα φάρμακα που είναι σίγουρα απαραίτητα, σημαντική είναι επίσης και η σωστή διατροφή και η ξεκούραση, καθώς βοηθούν το παιδί να αναρρώσει με φυσικό τρόπο.

Δείτε με ποιες τροφές μπορείτε να ενισχύσετε τον οργανισμό του:
  1. Σούπα: Μια κλασική επιλογή των μαμάδων όταν το παιδί είναι άρρωστο. Είτε πρόκειται για κοτόσουπα, είτε για σούπα λαχανικών, το σίγουρο είναι ότι κάνουν καλή δουλειά.
  2. Φρούτα: Τα φρούτα αποτελούν τη φυσική «ασπίδα» του οργανισμού κατά των ιώσεων, ενώ δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα του παιδιού όταν είναι άρρωστο.
  3. Λαχανικά: Μαζί με τα φρούτα προσφέρουν βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, συστατικά τα οποία θωρακίζουν τον οργανισμό του μικρού σας.
  4. Κρέας: Ακόμα μια πηγή πρωτεϊνών και ιχνοστοιχείων. Το άπαχο κρέας δίνει ενέργεια στον οργανισμό και αν μάλιστα καταναλωθεί συνοδεία λαχανικών, γίνεται πιο εύκολη η απορρόφηση των συστατικών.
  5. Γιαούρτι: Το μυστικό βρίσκεται στα προβιοτικά, τα οποία κατά κύριο λόγο βελτιώνουν τη χλωρίδα του εντέρου. Μια καλή λύση για την αντιμετώπιση της διάρροιας.


Πηγή: mother.gr

_ br />