Ποια τρόφιμα δεν πρέπει να αποθηκεύουμε μαζί και γιατί;


Ακούμε συχνά πολλά πράγματα για τα τρόφιμα, ποια μας κάνουν καλό και ποια όχι, σε τι βοηθά το καθένα, αλλά και διάφορους τρόπους μαγειρέματος και αποθήκευσης.

Γνωρίζουμε, όμως, ποια τρόφιμα μπαίνουν και ποια δεν μπαίνουν μαζί στο ψυγείο ή στο ντουλάπι;

Σημαντικό για τη διατροφή μας είναι και ο τρόπος που τα αποθηκεύουμε, καθώς υάρχουν τρόφιμα που δεν πρέπει να αποθηκεύουμε μαζί. Αν έχεις παρατηρήσει κάποια τρόφιμα να σαπίζουν γρηγορότερα είναι επειδή μάλλον βάζεις μαζί αυτά που δεν πάνε.

Κυρίως αυτά είναι φρούτα και λαχανικά. Κάποια φρούτα παράγουν μια ανιχνεύσιμη χημική ουσία, που ονομάζεται αιθυλένιο, όσο ωριμάζουν και σαπίζουν. Έτσι, αυτά τα φρούτα καλό είναι να αποθηκεύονται χωριστά από άλλες τροφές ώστε να μην τις επηρεάσουν.

Ας δούμε ποια τρόφιμα είναι αυτά που πρέπει να αποθηκεύονται μόνα τους και ποια δεν πάνε μαζί.

Μόνα τους:
  • Μήλα-αχλάδια
  • Αβοκάντο
  • Αγγούρια
  • Ώριμες μπανάνες
  • Λάχανο
  • Μελιτζάνα
  • Μαρούλι
  • Πεπόνια
  • Μάνγκο
  • Μανιτάρια
  • Κρεμμύδια
  • Ντομάτες
  • Ροδάκινα-νεκταρίνια
  • Δαμάσκηνα

Δεν πάνε μαζί:
  • Κολοκύθι με μήλα και αχλάδια
  • Μήλα με πορτοκάλια
  • Κρεμμύδια με πατάτες
  • Αβοκάντο με μπανάνες

Ακόμη, οι ντομάτες δεν πάνε στο ψυγείο, ενώ τα λαχανικά-ρίζες (καρότο, παντζάρια κτλ) είναι καλό να τα φυλάς σε σακούλα (πλαστική ή χάρτινη).


Πηγή: bovary.gr
_