Δέκα υγιεινές τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το τραπέζι σας!


Τα τελευταία χρόνια γίνεται όλο και μεγαλύτερος λόγος για την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής προκειμένου να αποφευχθούν χρόνιες παθήσεις και λοιπά προβλήματα υγείας.

Σε όλη αυτήν τη συζήτηση, έδαφος κερδίζει η αναφορά σε super foods, που κάποιες φορές εντάσσονται σε όλη αυτήν την ιστορία που λέγεται «μάρκετινγκ» και δεν κάνουν όλα όσα υπόσχονται.

Από την άλλη, όμως, υπάρχουν πολλές τροφές με ευεργετικές ιδιότητες, όμως οι ακόλουθες τροφές δεν θα πρέπει να απουσιάζουν ποτέ από μια υγιεινή διατροφή.

1. Αμύγδαλα

Μια τροφή πλούσια σε καλά λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, αυτή η τροφή είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό σνακ. Προσθέστε το στις σαλάτες σας, στο γιαούρτι ή στα pancakes.

2. Αβοκάντο

Εκτός από νόστιμο και δροσερό, το αβοκάντο είναι ένας θησαυρός υγείας. Είναι το μοναδικό φρούτο που περιέχει περισσότερο κάλιο και από την μπανάνα. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε τόσο σε γλυκές, όσο και σε αλμυρές συνταγές.

3. Μύρτιλο

Συχνά αποκαλείται από τους ειδικούς ως το θαυματουργό φυτό της νεότητας. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C, E και Β-καροτίνη, σε σάκχαρα, κάλιο, μαγνήσιο και φώσφορο.


4. Μαύρο πιπέρι

Το μαύρο πιπέρι είναι μια τροφή που βοηθάει στην πέψη και που μπορεί να σας προστατέψει από τα χειμωνιάτικα κρυώματα. Περιέχει λίγη ποσότητα νατρίου και δρα ως διουρητικό, γεγονός που μας απαλλάσσει από τις βλαβερές τοξίνες.

5. Μπρόκολο

O πράσινος σύμμαχος της υγείας μας. Είτε στη σαλάτα, είτε ως συνοδευτικό του κρέατος, είτε στην ομελέτα, το μπρόκολο μπορεί να ωφελήσει τον οργανισμό μας στο μέγιστο βαθμό.

6. Μαύρη σοκολάτα

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι πρέπει να αποφεύγουμε όλα τα γλυκά εκτός από τη μαύρη σοκολάτα, η οποία κάνει καλό τόσο στο μεταβολισμό μας, όσο και στην καρδιά μας. H μαύρη σοκολάτα μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων, να μειώσει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα, αλλά και να συμβάλλει στο να παραμείνει το μυαλό μας «κοφτερό».


7. Μέλι

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, το μέλι μπορεί να βελτιώσει τη γεύση πολλών γευμάτων σας. Προσθέστε το σε ροφήματα, σε smoothies, στο πρωινό σας, καθώς και σε γλυκά.

8. Ελιές

Οι ελιές όχι μόνο δεν αυξάνουν το βάρος μας, αλλά βελτιώνουν σημαντικά την υγεία μας. Περιέχουν βιταμίνη Ε, καθώς και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα προσφέροντάς μας προστασία από εγκεφαλικά επεισόδια και καρκίνο.

9. Σολομός

Ο σολομός είναι μία από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να απολαύσετε. Είναι ένα ελαφρύ, αλλά νόστιμο γεύμα που μπορεί να σας χορτάσει, ενώ είναι πλούσιος σε πρωτεΐνες και Ω3.


10. Σπανάκι

Πρόκειται για μια τροφή που θωρακίζει την υγεία. Οι θαυματουργές ιδιότητες του σπανακιού ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση, καταπολεμούν την αρθρίτιδα, το γήρας, καθώς και τον καρκίνο.


Πηγή: mag.sigmalive.com
_