Έτσι πρέπει να τρως τα μακαρόνια σου αν έχεις διαβήτη!



Μόλις ανακάλυψες ότι έχεις λίγο τσιμπημένο σάκχαρο και ο γιατρός σου σού είπε πως πρέπει να αρχίσεις να προσέχεις.

Ο καλύτερος τρόπος για να έχεις πάντα ρυθμισμένο το σάκχαρό σου είναι η σωστή διατροφή σε συνδυασμό με λίγη άσκηση.

Τι θα γίνει, όμως, με τις πατάτες και τα μακαρόνια που τόσο αγαπάς; Οι διατροφολόγοι λένε πως αν ξέρεις πώς να εντάξεις τις συγκεκριμένες τροφές στη διατροφή σου, δεν χρειάζεται να τις αποκλείσεις από αυτήν.

Αυτό που θα πρέπει να κάνεις είναι να βράζεις τα ζυμαρικά σου από την προηγούμενη ημέρα. Έτσι όταν τα φας την επόμενη μέρα το απλό άμυλο που περιέχουν μετατρέπεται σε ανθεκτικό άμυλο.

Έρευνες έχουν δείξει πως όταν αφήνεις τα μακαρόνια σου να κρυώσουν καλά πριν τα φας, το σώμα σου θα τα εκλάβει ως φυτικές ίνες και όχι ως απλούς υδατάνθρακες. Έτσι όταν τα ζυμαρικά σου μαγειρεύονται και έπειτα ψύχονται, αλλάζει η δομή τους και έτσι το άμυλό τους γίνεται πιο ανθεκτικό.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα κρύα ζυμαρικά να προκαλούν μικρότερη αύξηση στη γλυκόζη του αίματος και μικρότερη παραγωγή ινσουλίνης από ότι τα φρέσκα βρασμένα ζυμαρικά.

Επομένως, δεν αρκεί να τα φας την επόμενη μέρα ζεστά. Θα πρέπει να τα φας κρύα για να μην επηρεαστεί το σάκχαρό σου.


Πηγή: Emily Vagia - keepup.gr
_