Πρόλαβε το κρυολόγημα με αυτές τις τροφές!


Είμαστε ό,τι τρώμε, συνηθίζουμε να λέμε και αυτό είναι μία μεγάλη αλήθεια.

Κι αν τρως σωστά, θα είσαι και υγιής. Μ’ αυτά τα τρόφιμα μπορείς να προλάβεις το κρυολόγημα, πριν να είναι πολύ αργά.

Μην υποτιμάς την καλή διατροφή όταν πρόκειται για το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Και πριν «κρεβατωθείς» παρέα με τσάι και μια κούτα με χαρτομάντιλα, τότε καλύτερα να προνοήσεις! Και μ’ αυτά τα τρόφιμα θα προλάβεις τα κρυολογήματα.

Βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά είναι αυτά που κρατούν το σώμα σου δυνατό και αποτρέπουν τα μικρόβια να εισβάλλουν. Και δεν μιλάμε μόνο για φρούτα και λαχανικά.

Δες παρακάτω ποια είναι τα τρόφιμα με τα οποία μπορείς να προλάβεις το κρυολόγημα:

Ψάρι

Ψάρια, όπως ο σολομός και ο τόνος είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στη μείωση φλεγμονών στο σώμα. Η φλεγμονή εμποδίζει το ανοσοποιητικό σύστημα από το να λειτουργήσει σωστά και μπορείς πολύ εύκολα να κρυώσεις. Τα λιπαρά οξέα ωμέγα-3 είναι ένα «φάρμακο» για το ανοσοποιητικό σου, ενώ σε βοηθούν στη μείωση του άγχους.

Σκόρδο

Το σκόρδο εκτός του ότι κάνει το φαγητό μας πιο νόστιμο, περιέχει αλικίνη, μια θειική ένωση που παράγει ισχυρά αντιοξειδωτικά όταν αποσυντίθεται. Μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο «Advances in Therapy», αποκάλυψε πως οι άνθρωποι που κατανάλωναν συμπληρώματα σκόρδου για 12 εβδομάδες, τότε είχαν λιγότερες πιθανότητες να αρρωστήσουν και ένιωθαν πιο καλά τις κρύες μέρες του χειμώνα.


Βιταμίνη C

Το έχουμε πει, το γνωρίζεις ήδη. Η βιταμίνη C είναι πολύ σημαντική για τον οργανισμό σου. Ακόμα κι αν έχεις μερικά συμπτώματα, αν είσαι στα «πρώιμα» στάδια της γρίπης, τότε η βιταμίνη C είναι δραστική! Μπορεί να διώξει το κρυολόγημα, μέσα σε μια μέρα. Η κατανάλωση πολλών εσπεριδοειδών, είτε αυτό είναι πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, είτε λεμόνι, θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι. Μην ανησυχείς για την υπερβολική δόση, γιατί είναι πολύ δύσκολο να σου συμβεί!

Κόκκινες πιπεριές

Και οι κόκκινες πιπεριές είναι επίσης υψηλές σε βιταμίνη C. Στην πραγματικότητα μια κόκκινη πιπεριά έχει 150 milligram και είναι η ποσότητα που μπορεί μια γυναίκα να καταναλώνει καθημερινά.  Μπορείς να την προσθέσεις στη σαλάτα σου, στη σάλτσα σου ή σε ένα σάντουιτς!


Μανιτάρια

Κι όμως τα μανιτάρια κάνουν δουλειά! Όλα τα είδη περιέχουν κάποια μορφή ανοσοκατασταλτικών αντιοξειδωτικών, με κάλιο, βιταμίνες Β και φυτικές ίνες.

Μαύρη σοκολάτα

Να και κάτι νόστιμο στη λίστα! Το κακάο περιέχει πολλά αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ασθένειες! Τα θρεπτικά οφέλη της μαύρης σοκολάτας είναι πολλά και μπορείς να την απολαύσεις άνετα. Με μέτρο πάντα!


Πηγή: ipop.gr
_