Μπορείτε σε μόνο 60 δευτερόλεπτα να καταπολεμήσεις την αϋπνία!


Ξαπλώνεις στο κρεβάτι, αλλά δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς;

Ακολούθησε αυτά τα τρία απλά βήματα και παρατήρησε το σώμα σου καθώς χαλαρώνει και βυθίζεται μετά από τις πρώτες κιόλας επαναλήψεις.

Καταπολέμησε την αϋπνία σε 60 δευτερόλεπτα!

Ζούμε σε μα εποχή που η μάστιγα του άγχους επηρεάζει (αρνητικά) ένα τεράστιο μέρος του ανθρώπινου πληθυσμού. Το έντονο στρες είναι η πηγή μεγάλης δυστυχίας, καθώς πέρα από την ένταση που σου προκαλεί την ώρα που το βιώνεις, επηρεάζει και άλλους τομείς της καθημερινότητάς σου.

Ένας από αυτούς τους τομείς είναι φυσικά και ο ύπνος!

Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από αϋπνίες και προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν λύση. Είναι σίγουρα τρομερά βασανιστικό να πρέπει να ανταπεξέλθεις στα καθήκοντα της καθημερινότητας, ενώ το προηγούμενο βράδυ έμεινες ξάγρυπνος!

Αφότου λοιπόν βαρεθείς να μετράς πρόβατα και λίγο πριν αποφασίσεις να το ρίξεις  στα φάρμακα (εάν δεν το έχεις ήδη κάνει), ο Κωνσταντίνος Ρωμανός Ζησιμόπουλος, PhD (c) Psychology, PgCert Clinical Hypnosis, Bsc Psychology, Certfied Life coach, σου προτείνει να δοκιμάσεις ένα κόλπο, το γνωστό «478».

Πρόκειται για μια αποδεδειγμένα αποτελεσματική μέθοδο που θα σου επιτρέψει να κοιμηθείς σε περίπου 60 δευτερόλεπτα  από τη στιγμή που αρχίζεις να τη χρησιμοποιείς. Όπως αναφέρεις χαρακτηριστικά ο κ. Ζησιμόπουλος, «Από προσωπική μου εμπειρία θα σου πω ότι αυτή η μέθοδος είναι εντυπωσιακά αποτελεσματική παρά την απλότητα της εφαρμογής της».

Πρόκειται για μια μέθοδο (με ρίζες από τη γιόγκα) βασισμένη σε ρυθμική αναπνοή. Οι αριθμοί 478, σημαίνουν το εξής:
  • Εισπνέω από τη μύτη για τέσσερα δευτερόλεπτα (4).
  • Κρατάω την αναπνοή μου για επτά δευτερόλεπτα (7).
  • Εκπνέω από το στόμα για οκτώ δευτερόλεπτα (8).

Και, εφόσον χρειαστεί, επαναλαμβάνουμε πάλι από την αρχή.

Είναι δυνατόν μια τόσο απλή τεχνική να μπορεί να λύσει το πρόβλημά σου;

Κι όμως είναι. Εάν δεν το προσπαθήσεις, δεν θα μπορέσεις να καταλάβεις την αξία αυτού του μικρού θησαυρού!

Ακολούθησε αυτά τα τρία απλά βήματα και το σώμα σου θα χαλαρώσει μετά από τις πρώτες κιόλας επαναλήψεις.

Εάν παρ’ όλα αυτά το πρόβλημα αϋπνίας συνεχίζει να σε ταλαιπωρεί έντονα και σε μεγάλη συχνότητα, ο κ. Ζησιμόπουλος προτείνει να μιλήσεις σε ένα γιατρό ή ψυχολόγο το συντομότερο δυνατόν.


Πηγή: queen.gr
_