Ποια καλοκαιρινά φρούτα αποτελούν ιδανικά σνακ για τα παιδιά μας προσφέροντάς τους πληθώρα θρεπτικών συστατικών;


Τα φρούτα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, μπορούν να μας δροσίζουν και να μας γλυκάνουν, χωρίς, όμως, να μας προσφέρουν πολλή ζάχαρη.

Είναι ιδανικά για τα παιδιά μας, καθώς, εκτός από τα παραπάνω, μπορούν και κρατούν ενυδατωμένο τον οργανισμό τους, ιδιαίτερα τις θερμές ημέρες.

Ας δούμε, όμως, τα πιο δημοφιλή καλοκαιρινά φρούτα, τι περιέχουν και ποια τα σημαντικά οφέλη για την υγεία όχι μόνο των παιδιών μας, αλλά όλων μας.

Καρπούζι

Ο «βασιλιάς» των καλοκαιρινών φρούτων. Είναι, μεταξύ άλλων, πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β6, C και νερό, με πολλές ευεργετικές ιδιότητες στον οργανισμό, όπως η ενδυνάμωση της άμυνας έναντι σε μολύνσεις και ιούς.

Πεπόνι

Το αντίπαλο δέος του καρπουζιού, είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β6 και κάλιο και συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, ενώ οι βιταμίνες Α και C που περιέχει, βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Κεράσια

Τα αγαπημένα των παιδιών έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, βιταμίνες Β, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο και μεταξύ άλλων βοηθούν στην αναιμία και στην πρόληψη της δημιουργίας πλάκας των δοντιών, άρα και της τερηδόνας.

Ροδάκινα

Τα ροδάκινα είναι πλούσια σε βιταμίνες (κυρίως C), αλλά και ιχνοστοιχεία, ενώ μεταξύ άλλων, προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία.

Βερίκοκα

Από τα αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα, είναι πλούσια σε κάλιο, ασβέστιο και ρετινόλη-βιταμίνη Α και μεταξύ άλλων ενισχύουν την όραση, ενώ βοηθούν στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας και σε πολλές πεπτικές διαταραχές.

Σταφύλια

Ένα φρούτο με πολλά παιδιά φανατικούς οπαδούς, αλλά και πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας. Πιο σημαντική είναι η αντιαλλεργική δράση, που εμφανίζουν. Ωστόσο, θέλει προσοχή στην ποσότητα κατανάλωσης, αφού έχουν και υψηλή θερμιδική αξία.


Πηγή: mothersblog.gr
_