Τι πρέπει να προσέχεις πριν φας ένα αβγό;



Εσύ ήξερες ότι το χρώμα του κρόκου είναι πολύ σημαντικό και πολλές φορές από το χρώμα του και μόνο μπορείς να καταλάβεις αν θα ήταν καλό να μην το καταναλώσεις;

Αν όχι, είναι καλό να διαβάσεις παρακάτω ορισμένα πολύ ενδιαφέρονται στοιχεία που θα πρέπει να ξέρεις σχετικά με το χρώμα του κρόκου.

Πριν από περίπου 100 χρόνια, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι το χρώμα του κρόκου εξαρτάται απ’ τον αριθμό των καροτενοειδών που περιέχει. Πρόκειται ουσιαστικά για τα αντιοξειδωτικά που βοηθούν το σχηματισμό της βιταμίνης Α. Η βιταμίνη Α βοηθά με τη σειρά της να βελτιωθεί η κατάσταση των οστών μας. Κατά συνέπεια, όσο πιο πλούσιο είναι το χρώμα του κρόκου, τόσο πιο πολλά θρεπτικά συστατικά περιέχει.

Το χρώμα του κρόκου εξαρτάται απ’ τη διατροφή της κότας. Για παράδειγμα, εάν το πτηνό τρεφόταν αποκλειστικά με σιτηρά, τότε το χρώμα θα είναι απαλό κίτρινο. Εάν η διατροφή περιείχε καλαμπόκι, φυτά, έντομα, τότε το χρώμα θα είναι πιο πορτοκαλί.

Οι αγρότες χρησιμοποιούν την παρακάτω κλίμακα με τις αποχρώσεις προκειμένου να καθορίσουν την ποιότητα των προϊόντων τους:


Σε γενικές γραμμές είναι προτιμότερο να καταναλώνουμε αβγά με έντονο πορτοκαλί χρώμα. Απ’ την άλλη, ένας κρόκος με «χλωμό» χρώμα υποδεικνύει συνήθως κακή ποιότητα και καλό είναι να αποφεύγεται η κατανάλωσή του.

Πρόσφατη έρευνα διαπίστωσε πως το αβγό είναι απ’ τις καλύτερες πηγές θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών, των βιταμινών και σημαντικών λιπαρών οξέων.


Προσπάθησε, λοιπόν, να εντάξεις το αβγό περισσότερο στη διατροφή σου, χωρίς φυσικά να το παρακάνεις, για να δεις την καρδιά σου να είναι υγιή όσο μεγαλώνεις.


Πηγή: ipop.gr
_