Παρ' όλη την ανακούφιση, το σπάσιμο της μέσης είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο για την υγεία μας! Δείτε γιατί…


Νιώθεις ανακούφιση κάθε φορά που κάνει «κρακ» η μέση σου, αλλά τελικά αυτό αποδεικνύεται κακό για τη σπονδυλική σου στήλη.

Αν είσαι από τους τύπους που ζητάς απεγνωσμένα από τους άλλους να σε «πατήσουν» λίγο κάθε φορά που νιώθεις μια ενόχληση ή κάνεις μόνος σου «κρακ» τη μέση σου.

Κι αν περιμένεις αυτή τη στιγμή της ημέρας που θα πας σπίτι, θα κάνεις διατάσεις, θα κάνεις κρακ τη μέση σου, τότε πρέπει να μάθεις πόσο κακό κάνεις στη σπονδυλική σου στήλη. Γιατί ναι, κάνεις κακό αν προσπαθείς με κάθε τρόπο να «ξεπιαστείς» σε αυχένα, μέση, πλάτη, χέρια και πόδια!

Πρόκειται για μια πολύ κακή συνήθεια, αυτό το «σπάσιμο» των αρθρώσεων! Σύμφωνα με το φυσιοθεραπευτή, Jeffrey Yellin, είναι πράγματι πολύ κακό.

Στην πραγματικότητα το πρόβλημα με το κρακ στην πλάτη, όπως εξηγεί ο Yellin, είναι η «απελευθέρωση» που νιώθεις, η ανακούφιση στο συγκεκριμένο «επίπεδο» της σπονδυλικής στήλης, που πραγματικά χρειάζεται να το «ισιώσεις». Με άλλα λόγια, είναι σαν να ξύνεις μια πληγή, αλλά δεν μπορείς στην πραγματικότητα να απαλλαγείς από αυτό το εξάνθημα.

Έτσι, δυστυχώς, αντί να κάνεις την κατάσταση καλύτερη, αυτό το κρακ μπορεί να επηρεάσει και άλλα μέρη της σπονδυλικής σου στήλης, σε σημεία που δεν χρειάζεται.

Πώς αλλιώς μπορείς να νιώσεις ανακούφιση;

Ο φυσιοθεραπευτής αναφέρει πως ένα πιο «εξειδικευμένο κρακ», το οποίο θα γίνεται από έναν ειδικό, μπορεί πραγματικά να αποδειχθεί σωτήριο. Και αυτό γιατί, θα απομονώσει ένα συγκεκριμένο τμήμα της σπονδυλικής στήλης που πραγματικά χρειάζεται ανακούφιση και δεν θα χειροτερέψει την κατάσταση στο μέλλον.

Ωστόσο, το «σπάσιμο» της πλάτης ή της μέσης δεν είναι ο μοναδικός τρόπος για να ανακουφιστείς. Μπορείς να κάνεις συγκεκριμένες ασκήσεις ώστε να εστιάσεις στο συγκεκριμένο σημείο, ενώ η yoga βοηθάει σημαντικά την κατάσταση.


Πηγή: ipop.gr
_