Την απαγόρευση των διαφημίσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξετάζει το Λονδίνο!


Τις διαφημίσεις πρόχειρου, ανθυγιεινού φαγητού σε όλο το δίκτυο των δημόσιων μεταφορών σχεδιάζει να απαγορεύσει το Λονδίνο.

Ο λόγος αυτής της απαγόρευσης, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος Σαντίκ Καν, είναι να καταπολεμήσει την παιδική παχυσαρκία.

Σχεδόν τέσσερα στα δέκα παιδιά (ποσοστό 40%) ηλικίας 10-11 ετών που ζουν στο Λονδίνο είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα, σύμφωνα με μια έρευνα που διενεργήθηκε για λογαριασμό του βρετανικού κοινοβουλίου.

«Η παιδική παχυσαρκία στο Λονδίνο είναι μια ωρολογιακή βόμβα και είμαι αποφασισμένος να δράσω. Αν δεν κάνουμε συγκεκριμένα βήματα για να την καταπολεμήσουμε, δεν φροντίζουμε τα παιδιά μας και θέτουμε ένα τεράστιο βάρος στις ήδη πιεσμένες υπηρεσίες υγείας» ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο δήμαρχος.

Η απαγόρευση θα στοχοθετεί εταιρείες που παράγουν ή πωλούν προϊόντα πλούσια σε λιπαρά, αλάτι ή ζάχαρη.

Οι διαφημίσεις τροφίμων και αναψυκτικών έβαλαν περίπου 20 εκατομμύρια λίρες στο ταμείο του δικτύου Μεταφορών του Λονδίνου κατά το οικονομικό έτος 2016-17. «Περίπου τα δύο τρίτα (αυτού του ποσού) προέρχεται από τρόφιμα και ποτά με πολλά λιπαρά, αλάτι και ζάχαρη», σχολίασε ένας εκπρόσωπος του δημάρχου.

Το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Έρευνας και Έρευνας για τον Καρκίνο έχει διαπιστώσει ότι οι διαφημίσεις ανθυγιεινών προϊόντων, ιδίως εκείνων που απευθύνονται σε παιδιά, ασκούν ιδιαίτερα η πίεση στις οικογένειες όταν θα πρέπει να επιλέξουν τι θα φάνε και θα πιουν.

«Θέλω να μειώσω την επιρροή και την πίεση που ασκούνται στα παιδιά και για οικογένειες ώστε να κάνουν ανθυγιεινές επιλογές. Είμαι αποφασισμένος να κάνω ό,τι μπορώ για να αντιμετωπίσω το ζήτημα με την εξουσία που διαθέτω και να βοηθήσω τους Λονδρέζους να κάνουν υγιεινές επιλογές για τους ίδιους και τα παιδιά τους», συνέχισε ο δήμαρχος.

«Η κυβέρνηση θα πρέπει να κάνει το βήμα και να μας ακολουθήσει σ' αυτόν τον αγώνα κατά της παιδικής παχυσαρκίας», κατέληξε.


Πηγή: newsbeast.gr
_