Έχετε πιαστεί από τη γυμναστική; Τι πρέπει να κάνετε για να ανακουφιστείτε;


Το μυϊκό πιάσιμο είναι αρκετά συνηθισμένο στους αγύμναστους, αλλά και στους προχωρημένους, που δοκιμάζουν ένα καινούργιο σπορ ή κάνουν απότομες αλλαγές στο πρόγραμμά τους.

Το μυϊκό πιάσιμο είναι ένας πόνος που εμφανίζεται συνήθως 12 έως και 48 ώρες μετά από σωματική άσκηση.

Δείτε τι να κάνετε για άμεση ανακούφιση!

Αλλάξτε …τακτική

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν νιώσετε το μυϊκό πόνο, είναι να σταματήσετε κάθε σωματική δραστηριότητα για να μην χρειαστείτε περισσότερο χρόνο αποθεραπείας.

Αντιφλεγμονώδη φάρμακα

Πάρτε ένα αντιφλεγμονώδες φάρμακο, το οποίο έχει την ιδιότητα να μειώνει τη φλεγμονή στους μυς.

Ακινησία

Ανασηκώστε ή ακινητοποιήστε την τραυματισμένη περιοχή, αν είναι δυνατόν.

Σκοτσέζικο ντους

Η εναλλαγή κρύο με ζεστό νερό είναι ευεργετική σε περιπτώσεις μυϊκού πιασίματος, καθώς απαλύνει τον πόνο και μειώνει τη φλεγμονή.

Μασάζ

Το ελαφρύ μασάζ ενισχύει τη ροή του αίματος στην περιοχή και βοηθά το μυ να μην παραμένει σκληρός, βελτιώνοντας σημαντικά το μυϊκό πόνο.


Πηγή: healthreport.gr
_