Καθημερινές συνήθειες που, χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι, βλάπτουν την υγεία σου!


Δυστυχώς αυτά που βλάπτουν την υγεία μας είναι πολλά, γι’ αυτό και θα πρέπει να προσέχουμε τον εαυτό μας!

Και είναι μερικές απλές, καθημερινές συνήθειες που σε βλάπτουν χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι. Εκτός απ’ τα προφανή, όπως είναι το κάπνισμα και η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, υπάρχουν μερικές συνήθειες, φαινομενικά «αθώες» που «ρίχνουν» τον οργανισμό σου κάθε μέρα πιο πολύ.

Δες παρακάτω ποιες είναι αυτές:

Δεν βάζεις κάθε μέρα αντηλιακό

Η τακτική χρήση αντηλιακού μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης πλακώδους καρκινώματος κατά 40% και του μελανώματος κατά 50%. Το αντηλιακό πρέπει να σου γίνει συνήθεια, να είναι προτεραιότητά σου ακόμα κι αν είναι χειμώνας, ακόμα κι αν δεν πας για μπάνιο το καλοκαίρι.


Κάθεσαι όοολη μέρα

Η καθιστική ζωή είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου. Δουλεύεις κάθε μέρα και είσαι 8 ώρες κολλημένος στην καρέκλα και το βράδυ επιστρέφεις σπίτι και είσαι άλλες τόσες ώρες κολλημένος στον καναπέ. Αμέτρητες μελέτες έχουν δείξει ότι η καθιστική ζωή μπορεί να έχει σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις στη σωματική και ψυχική υγεία, συμπεριλαμβανομένου του αυξημένου κίνδυνου καρκίνου, διαβήτη, θρόμβων αίματος και φυσικά μειωμένης παραγωγικότητας.

Δεν κοιμάσαι

Αν δεν κοιμάσαι 6 (τουλάχιστον) με 8 ώρες καθημερινά, τότε μπορεί να πάθεις υπέρταση, φλεγμονή των ιστών, διαβήτη, κατάθλιψη, καρδιακές παθήσεις και παχυσαρκία. Ναι ΟΛΑ αυτά! Αν έχεις δυσκολίες στον ύπνο προσπάθησε με μερικά tricks να ξεγελάσεις τον εαυτό σου και να κοιμηθείς. Ο τακτικός ύπνος είναι πραγματικά θεραπεία.

Υπερφορτώνεσαι στην καθημερινότητά σου

Είσαι άνθρωπος, δεν είσαι ρομπότ. Γι’ αυτό και δεν μπορείς να αναλαμβάνεις περισσότερα καθήκοντα από αυτά που αντέχεις. Διαφορετικά θα πάθεις υπερκόπωση, θα είσαι μονίμως αγχωμένος, θυμωμένος και δημιουργείς χρόνιο στρες στον εαυτό σου. Και φυσικά όλα αυτά με τη σειρά τους επηρεάζουν την υγεία σου.


Το Google είναι ο θεός σου

Όταν νομίζεις πως κάτι έχεις, ξεκινάς την έρευνά σου στο Internet. Καλό και χρυσό το διαδίκτυο, αλλά δεν μπορεί να σου δώσει μια διάγνωση. Είναι προτιμότερο να πάρεις τηλέφωνο το γιατρό σου, να κλείσεις ένα ραντεβού για να σου λυθούν όλες οι απορίες και να αντιμετωπίσεις την κατάσταση.

Κακή στοματική υγιεινή

Πόσο συχνά βουρτσίζεις τα δόντια σου και πόσο συχνά αλλάζεις την οδοντόβουρτσα; Η οδοντόβουρτσα είναι εστία μικροβίων την οποία χρησιμοποιείς ξανά και ξανά.  Σύμφωνα με τον ειδικό Chris Kammer ένα απ’ τα σημαντικότερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι είναι ότι αφήνουν τις οδοντόβουρτσες «εκτεθειμένες» στο μπάνιο. Κάθε τουαλέτα έχει ένα σωρό βακτηρίδια στον αέρα της που πηγαίνουν πάνω στην οδοντόβουρτσά σου.


Επίσης, ποτέ δεν πρέπει να την μοιράζεσαι, καθώς πλήθος μικροβίων μπορεί να εξαπλωθούν και μπορείς να πάθεις πολλά!

Δεν τρως σωστά

Το να κρατάς στο ένα χέρι ένα σάντουιτς και με το άλλο να στέλνεις εκείνο το σημαντικό email μόνο καλό δεν σου κάνει. Όταν τρως θα πρέπει να είσαι χαλαρός και να απολαμβάνεις το φαγητό σου. Αν τρως γρήγορα και είσαι αγχωμένος την ώρα που τρως, τότε αυτό επηρεάζει αρνητικά την πέψη σου. Και αυτό με τη σειρά του μπορεί να οδηγήσει σε υπερκατανάλωση κι επομένως αύξηση του σωματικού βάρους.


Πηγή: ipop.gr
_