Μικρά κολπάκια για να μην ξεπερνάς ποτέ τα όρια!


Το να διατηρούμε την ηρεμία μας και να μην ξεφεύγουμε δεν είναι στις μέρες που ζούμε μια εύκολη υπόθεση.

Παρ’ όλα αυτά, όμως, είναι καλό να μάθουμε να ελέγχουμε τον εαυτό μας και τις αντιδράσεις μας και με οχτώ απλά βήματα μπορούμε να κατακτήσουμε την αυτοκυριαρχία μας.

Σκέψου τη «μεγάλη εικόνα»

Όχι το δέντρο, αλλά το δάσος. Όχι ότι θέλεις γλυκό αυτή τη στιγμή, για να ικανοποιήσεις τη λιγούρα ενός απογεύματος, αλλά ότι θέλεις να χτίσεις σώμα μέχρι το καλοκαίρι.

Αναλογίσου τις συνέπειες

Τη στιγμή που είσαι έτοιμος/η να φτάσεις την πιστωτική στα όριά της επειδή σου ήρθε η όρεξη για shopping therapy, σκέψου ότι δεν θα έχεις να πληρώσεις το νοίκι, το ίντερνετ, το κινητό τους επόμενους μήνες. Οι δυσάρεστες συνέπειες είναι συχνά ο πιο αποτρεπτικός παράγοντας.

Κάνε ασκήσεις ηρεμίας

Εκπαίδευσε τον εαυτό σου να μένει πάντα ψύχραιμος, δοκιμάζοντας ασκήσεις διαλογισμού, καταναλώνοντας αφεψήματα που σε ηρεμούν και αποφεύγοντας τρόφιμα και ουσίες που σε «τσιτώνουν».

Βάλε πρόγραμμα

Στη γυμναστική, στο φαγητό, στα έξοδα, στη δουλειά… Σε κάθε τομέα της καθημερινότητας, το πρόγραμμα βοηθά να ξέρουμε πότε έχουμε πετύχει αυτό που θέλουμε, για να σταματάμε εγκαίρως προτού το παρακάνουμε. Π.χ. θέτοντας ξεκάθαρο στόχο ότι σήμερα θέλεις να τελειώσεις συγκεκριμένες δουλειές, αποφεύγεις τον κίνδυνο της υπερκόπωσης ή αντίστοιχα τον κίνδυνο να μείνεις πολύ πίσω.

Απομάκρυνε τους πειρασμούς

Πετά τις σοκολάτες από τα ντουλάπια αν ξεφεύγεις εύκολα στο φαγητό. Απομάκρυνε τοξικούς ανθρώπους που σε βγάζουν εκτός εαυτού. Γενικά, πέτα από τη ζωή σου… τα βαρίδια, που σε οδηγούν σε μονοπάτια εκτός των ορίων σου.

Δώσε χρόνο στον εαυτό σου προτού αντιδράσεις

Κάθε φορά που βλέπεις ότι είσαι έτοιμος να βγεις εκτός εαυτού, δοκίμασε το παραδοσιακό κόλπο: Μέτρα μέχρι το 30. Ή ακόμα περισσότερο -τόσο ώστε να δώσεις χρόνο στον εγκέφαλό σου να κυριαρχήσει στα πρώτα του ένστικτα.

Κάνε κάτι θετικό

Όταν βγαίνεις εκτός ορίων και ο κίνδυνος να κάνεις κάτι άσχημο είναι ορατός, σκέψου αυτόματα τι καλό θα μπορούσε να βγει από αυτό ή με τι θετικό θα μπορούσες να αντικαταστήσεις την αρνητική σου σκέψη. Βοηθά να φρενάρεις το θυμό και να πατηθεί ο «διακόπτης» του μυαλού που από μισοάδειο θα δει το ποτήρι μισογεμάτο.

Βάλε «εμπόδια» στις επικίνδυνες συμπεριφορές σου

Χαμήλωσε τα όρια της πιστωτικής σου, αν ξοδεύεις απερίσκεπτα. Μην παίρνεις μαζί σου πολλά μετρητά στο σουπερμάρκετ, αν ξεφεύγεις εύκολα. Μη βάζεις μεγάλες μερίδες φαγητού, αν δεν έχεις έλεγχο του πόσο τρως. Ανάθεσε στους κολλητούς σου να σε σταματήσουν μετά το τρίτο ποτό.


Πηγή: in2life.gr
_