Πεινάτε συνέχεια; Δείτε τι πρέπει να κάνετε!



Η αποτελεσματική διαχείριση του σωματικού βάρους απαιτεί τον έλεγχο της πρόσληψης τροφής, άρα και θερμίδων.

Βασικό στοιχείο για τα παραπάνω είναι η ικανοποιητική ρύθμιση του αισθήματος πείνας. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι περιοριστικού τύπου δίαιτες παρουσιάζουν χαμηλό βαθμό προσκόλλησης και δεν επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Πώς μπορούμε, όμως, να πετύχουμε υψηλό αίσθημα κορεσμού και να ικανοποιήσουμε το αίσθημα πείνας, αποφεύγοντας το συνεχές «τσιμπολόγημα» κατά τη διάρκεια της μέρας;

Εκτός από την κατανάλωση οργανωμένων γευμάτων και την αποφυγή της πολύωρης νηστείας, η σύνθεση των γευμάτων και το είδος των τροφίμων που αυτά περιλαμβάνουν, μπορούν να διαφοροποιήσουν σημαντικά το πόσο «χορτάτοι» θα αισθανθούμε και σε πόσο χρονικό διάστημα θα επανεμφανιστεί το αίσθημα πείνας.

Έτσι, είναι σημαντικό κάθε γεύμα ή ενδιάμεσο σνακ να περιέχει τρόφιμα που έχουν την ικανότητα να προκαλούν υψηλό αίσθημα κορεσμού. Σε αυτά, συγκαταλέγονται τα φρούτα, τα λαχανικά και τα προϊόντα δημητριακών ολικής άλεσης, καθώς διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, όπως και οι ξηροί καρποί που περιέχουν επιπλέον πρωτεΐνες.

Επομένως, φροντίστε να συνοδεύετε κάθε γεύμα σας με σαλάτα και επιλέξτε φρούτα, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης ως ενδιάμεσα σνακ. Έτσι, μπορείτε να παρατείνετε το αίσθημα πληρότητας και να αποφύγετε την αναζήτηση φαγητού πριν από το επόμενο προγραμματισμένο γεύμα σας.


Πηγή: neadiatrofis.gr
_