Ραπανάκια: Γιατί πρέπει να τα εντάξεις στη διατροφή σου;


Η έκφραση «ραπανάκια για την όρεξη» έχει κυριαρχήσει για να μας ανοίγει η όρεξη, ωστόσο τα ραπανάκια έχουν πολλές όψεις που αξίζει να γνωρίζετε.

  • Τα ραπανάκια περιέχουν φυτοστερόλες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης.
  • Ένα ραπανάκι περιέχει μόλις… 1 θερμίδα. Αν είναι μικρό, οι θερμίδες του μπορεί να είναι 0.
  • Ταιριάζει στη σαλάτα σας για έξτρα τραγανή υφή.  
  • Περιέχει βιταμίνη C, Κ, νιασίνη (Β3), B6, χολίνη, φυλλικό οξύ, νάτριο, κάλιο, φώσφορο, σελήνιο και φυτικές ίνες.
  • Ανήκει στην ίδια οικογένεια με το λάχανο και έχει ελαφρώς πιπεράτη γεύση.
  • Ραπανάκι σε ποσότητα ενός φλιτζανιού μας χαρίζει περίπου το 30% της βιταμίνης C που χρειαζόμαστε καθημερινά.
  • Περιέχει ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, κάνοντας καλό στην υγεία των οστών και την ενέργεια του οργανισμού.
  • Ο χυμός του βοηθά στην απόχρεμψη και βελτιώνει την κινητικότητα του εντέρου.  
  • Έχει  διουρητικές ιδιότητες με αποτέλεσμα η κατανάλωσή του να βοηθά σε περιπτώσεις οιδημάτων.
  • Περιέχει λουτεΐνη, η οποία αποδεδειγμένα έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.  


Πηγή: clickatlife.gr
_