Απάντηση στην απάντηση των αστυνομικών συνδικαλιστών της δυτικής όχθης - Αυτός είναι ο ινστρούχτορας σας

Διαβάσαμε με πολύ ενδιαφέρον τη νέα απάντηση στο bloko.gr του σωματείου των αστυνομικών δυτικής αττικής και πράγματι εντυπωσιαστήκαμε. Εντυπωσιαστήκαμε περισσότερο από
την προϊούσα έκσταση που κατέλαβε τον προοδευτικά αφιονισμένο, συντάκτη, στον οποίο αναγκαζόμαστε να απαντήσουμε στις δύο διαφορετικής υφολογίας και ηθολογίας μορφές του κειμένου που επιμελήθηκε.

Το πρώτο μέρος θα παρατηρήσουμε πως εχει τη δομή ενός καλομελετημένου απολογητικού υπομνήματος, που όμως είναι εκτός θέματος. Και είναι εκτός θέματος για δύο λόγους. Ο πρώτος, ότι δεν απαντά στην ουσία του ερωτήματος. Φοβάται η αστυνομία τη μετεγκατάσταση στην Φυλή; Φοβούνται οι αστυνομικοί που αποστολή τους είναι η διατήρηηση κι επιβολή της κοινωνικής ειρήνης; Άποψη μας είναι ότι όλα όσα εχουν ειπωθεί και μας στέλνουν ν' αναδημοσιεύσουμε, ανάγονται στη σφαίρα της αθυρματικής παραφιλολογίας και του συνδικαλισμού- ενδημικού  αρριβισμού. Ο δεύτερος, για το γεγονός ότι δεν είχαν ούτε μια εναλλακτική πρόταση για τη μεταφορά των συναδέλφων τους στη νέα έδρα, για τα συμφέροντα των οποίων οιονεί κόπτονται αλλά τα έργα και οι πράξεις άλλα δείχνουν. Υπήρξε άνωθεν αντιπρόταση για δημιουργία υπηρεσιακής γραμμής από το μετρό του Αιγάλεω προς την Φυλή; Κι αν ναι, τη συζήτησαν ή την απέρριψαν εμμένοντας μονολιθικά κι αδιαπραγμάτευτα  σε έπεα πτερρόεντα και ανεμώλια έπη; Αλήθεια. Πόσα μέλη της ένωσης δυτικής Αττικής που έχουν οργανική θέση στη συγκεκριμένη υπηρεσία είναι κάτοικοι Αιγάλεω; Μάλλον ματαιοπονούμε.

Στο δεύτερο μέρος τώρα, στο οποίο ο συντάκτης διολισθαίνει στον πειρασμό του λίβελλου και του χυδαιογραφήματος.

Μαθαίνουμε από τον κ. Σταματάκη ότι ως bloko.gr και ως υποφαινόμενος, βρισκόμαστε στο ναδίρ της εκτίμησης της ελληνικής κοινωνίας. Αναμφίβολα πρόκειται για μια άποψη και κριτική θέση, την οποία αναπότρεπτα σεβόμαστε και αξιολογούμε. Έχουμε μάθει όμως να στεκόμαστε στην ουσία της κριτικής και κυρίως, στο ποιος τη διατυπώνει. Σε ότι αφορά στην διαλεκτική αντίθεση που προκύπτει από την απόφανση "διαθέτουμε πολλά χαρίσματα και ένα από τα σημαντικότερα είναι να μην χρωστούμε σε κανέναν και κανείς να μη μας κρατά", κρατούμε τον στρουκτουραλιστικό χαρακτήρα της μετριοφροσύνης κι απαιτούμε να κατονομαστούν σε ποιους χρωστούμε και ποιοι μας κρατούν. Θα εχει ενδιαφέρον η άποψη τους, αν και μάλλον θα πρέπει να ξανακαταφύγουμε στον Πιραντέλλο.

Και πάμε στην ουσία της πρόκλησης. Γράφει ο οιστρηλατημένος δοκησίσοφος συντάκτης: "Τέλος για τους δικούς μας  αγκιτάτορες, στην ΠΟΑΣΥ και στα πέριξ, τους οποίους γνωρίζεις αλλά όχι εμείς, σε προκαλούμε να τους κατονομάσεις, αναμένοντας λοιπόν με ενδιαφέρον να γίνουμε και εμείς σοφότεροι, και γιατί όχι εάν πράγματι είναι τόσο καλοί να βοηθήσουν και το bloko". Το ερώτημα είναι απλό. Είναι ή όχι κ. Γερακαράκος ο κηδεμόνας σας; Και ο κ. Γερακαράκος ως πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ καλά και σοφά πράττει. Η ουσία του ερωτήματος είναι που θα βρισκόσασταν όλοι εσείς εάν δεν είχατε μπει υπο τη φιλόστοργη σκέπη;

Σε ότι αφορά τέλος στο ακροτελεύτιο χυδαιολογικό απόφθεγμα "ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ", ευχόμαστε καλές και αναπεπταμένες αιθεροβασίες στον αστερισμό της καταπιεσμένης λίμπιντο.


_