Κι όμως υπάρχει και χρόνος και τρόπος να ψηλώσετε! Δείτε πώς…



Μερικούς πόντους μπορείτε να κερδίσετε, αλλά να κάνετε καλό και στην υγεία σας μέσω της γυμναστικής.

Δείτε ποιες ασκήσεις θα σας χαρίσουν έξτρα πόντους:

1. Μονόζυγο                 

Το τέντωμα και το τράβηγμα στο μονόζυγο δίνει πόντους εάν κάνετε αρκετές επαναλήψεις την εβδομάδα.

2. Σκοινάκι

Δυναμώνει και τεντώνει τους μυς στα πόδια δίνοντας ελαστικότητα και ύψος.

3. Κολύμβηση

Η κολύμβηση απαιτεί τέντωμα το οποίο μπορεί να αυξήσει το ύψος. Εάν κολυμπάτε συχνά και για μεγάλα χρονικά διαστήματα θα έχετε αποτέλεσμα.

4. Γέφυρα

Η γνωστή άσκηση από τα παιδικά μας χρόνια τεντώνει τη σπονδυλική στήλη και δίνει ύψος.

5. Το τέντωμα της Κόμπρας

Τεντώνει τη σπονδυλική και μακραίνει το σώμα. Ξαπλώστε μπρούμυτα και κρατώντας τα πόδια στο έδαφος, σηκώστε τον κορμό σας κάθετα από τη μέση και πάνω.


Πηγή: manslife.gr
_