Μάθε την ηλικία του σώματός σου με τρεις απλές ασκήσεις!


Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν εντάξει την άσκηση στη ζωή τους μαζί με ένα υγιεινό διατροφικό πρόγραμμα.

Ασκούνται κάποιες φορές για να χάσουν κιλά ή να σφίξουν, αλλά πολλές φορές και γιατί έχουν καταλάβει πως η εκγύμναση είναι σημαντική για τη σωματική και την ψυχική τους υγεία.

Όσο περνούν τα χρόνια, η άσκηση γίνεται όλο και πιο σημαντική, καθώς τα οφέλη για την υγεία είναι πολλά. Ωστόσο, το ερώτημα είναι για να μπορείς να σε αποκαλείς fit, τι πρέπει να κάνεις; Το ανεβοκατέβασμα της σκάλας, χωρίς λαχάνιασμα ή η μία ώρα περπάτημα χωρίς να σε μαζεύουν είναι ΟΚ;

Η παρακάτω λίστα μας δίνει τα «φώτα» της με το τι πρέπει να κάνουμε σε κάθε ηλικία για να μπορούμε να λέμε «Ναι, είμαι fit!».

Στα 20 πρέπει ...
  • Να τρέξεις 5 χλμ σε 30 λεπτά
  • Να κάνεις 20 burpees συνεχόμενα
  • Να κάτσεις σανίδα για 1 λεπτό

Στα 30 πρέπει ...
  • Να τρέξεις 1.5 χιλιόμετρο σε λιγότερο από 9 λεπτά
  • Να κάτσεις σανίδα για 45 δευτερόλεπτα
  • Να κάνει dealift με βάρος περισσότερο από το μισό δικό σου

Στα 40 πρέπει ...
  • Να κάνεις σπριντ για 1 λεπτό χωρίς να σταματήσεις
  • Να κάνεις 10 press ups χωρίς να σταματήσεις
  • Να αγγίξεις τα δάχτυλα των ποδιών σου με ίσια γόνατα

Στα 50 σου πρέπει ...
  • Να τρέξεις με ένα μέσο ρυθμό για 1 λεπτό χωρίς να σταματάς
  • Να κάνεις 5 burpees χωρίς να σταματήσεις
  • Να χαμηλώσεις προς το πάτωμα ενώ είσαι σταυροπόδι και να επανέλθεις στη θέση σου

Στα 60 σου πρέπει ...
  • Να κάνεις πάνω από 10.000 βήματα τη μέρα
  • Να κάνεις 12 καθίσματα χωρίς να σταματάς
  • Να αγγίζεις τα δάχτυλά σου, φέρνοντας το ένα χέρι πάνω από τον ώμο και το άλλο πίσω από τα πλευρά. Τα χέρια συναντιούνται στην πλάτη.

Στα 70 σου πρέπει ...
  • Να περπατάς 1,5 χλμ σε λιγότερο από 16 λεπτά
  • Να ανεβαίνεις σκάλα με 10 βήματα σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα
  • Να σηκώνεσαι από την καρέκλα χωρίς τη βοήθεια των χεριών και να μπορείς να το επαναλάβεις τουλάχιστον 12 φορές σε 30 δευτερόλεπτα


Πηγή: bovary.gr
_