Ποιες ασκήσεις είναι ιδανικές για εμάς ανάλογα με την ομάδα αίματός μας;


Προβληματίζεσαι συχνά για το αν είναι καλύτερα για σένα να κάνεις ποδήλατο ή κολύμπι.

Πολλές φορές, χωρίς να έχεις δοκιμάσει, αποκλείεις ασκήσεις που ενδεχομένως να σου άρεσαν. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι εύκολο να βρεις τον τύπο άσκησης που σου ταιριάζει και σε εκφράζει. Και εάν δεν τον βρεις, είναι μονόδρομος να βρεθείς και πάλι στον καναπέ με μια σακούλα πατατάκια.

Εάν είσαι σε προβληματισμό, δοκίμασε να βρεις την ιδανική για σένα γυμναστική με τη βοήθεια της ομάδας αίματος. Ναι, υπάρχει μία θεωρία σύμφωνα με την οποία η κάθε ομάδα αίματος έχει τις δικές της προτιμήσεις στο fitness:

Ομάδα αίματος 0

Μια άσκηση σε έντονη μορφή, μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα σε σένα που έχεις ομάδα αίματος 0. Επίλεξε ασκήσεις με αντιστάσεις και βάρη, τρέξιμο, ποδηλασία ή γρήγορο κολύμπι.

Ομάδες αίματος Α και ΑΒ

Εσύ θέλεις πιο χαλαρωτικές και ήπιες ασκήσεις που θα ευεργετήσουν το νευρικό σου σύστημα. Ιδανικά για εσάς είναι η πεζοπορία, το κολύμπι, η γιόγκα, το πιλάτες και η ποδηλασία.

Ομάδα αίματος Β

Οι δραστηριότητες μέτριας έντασης θα σου προσφέρουν την πολυπόθητη ισορροπία. Καλό είναι να επιλέξεις αεροβική ή τένις.

Αυτό που έχει μέγιστη σημασία είναι να κάνεις την αρχή. Πολύ σημαντικό το ήμισυ του παντός αλλά και η επιμονή στο στόχο.


Πηγή: allyou.gr
_