Υγιεινές επιλογές κρεατικών που δεν θα μας «φορτώσουν» με επιπλέον θερμίδες


Σας αρέσει πολύ το κρέας, αλλά προσπαθείτε να το αποφύγετε λόγω των λιπαρών;

Υπάρχουν είδη κρέατος που μπορούν να είναι ιδανικές επιλογές για όσους προσέχουν τη διατροφή και τη σιλουέτα τους;

Υπάρχουν εναλλακτικές αν θέλουμε να καρπωθούμε τα οφέλη του κρέατος σε γεύση και θρεπτικά συστατικά, αλλά να μην επιβαρυνθούμε με θερμίδες. Δείτε παρακάτω:

Ψαρονέφρι


Το άπαχο κομμάτι του -αρκετά λιπαρού- χοιρινού είναι αρκετά χαμηλότερο σε θερμίδες και πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Μια μερίδα ψαρονέφρι 100 γραμμαρίων δίνει 143 θερμίδες, 26 γραμμάρια πρωτεΐνη και 3,5 γραμμάρια λίπους.

Βουβάλι


Συγκριτικά με το παραδοσιακό κόκκινο κρέας, το βουβαλίσιο αποτελεί πιο υγιεινή εναλλακτική από μια μοσχαρίσια μπριζόλα με -περίπου- την ίδια γεύση. Μια μερίδα κρέας βίσωνα έχει περίπου 2,5 γραμμάρια λίπους, ενώ η ίδια ποσότητα μοσχαρίσιου κρέατος έχει περί τα 19. Στο κομμάτι των συνολικών θερμίδων, μια μερίδα κρέας βούβαλου δίνει περί τις 143, ενώ μια αντίστοιχη μοσχαριού 283. Συν τοις άλλοις, η εκτροφή των βουβαλιών γίνεται σε διαφορετικές συνθήκες από εκείνη των βοοειδών, καθιστώντας το κρέας τους πιο φυσικό.

Κοτόπουλο


Από τα πιο στεγνά κρέατα και ταυτόχρονα εξαιρετικά χαμηλό σε κορεσμένα λιπαρά, αν καταναλωθεί χωρίς την πέτσα. Το κοτόπουλο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά όπως σελήνιο, βιταμίνες Β6 και Β3. Το στήθος αποτελεί παραδοσιακά το πιο υγιεινό μέρος του, όμως το μπούτι είναι πιο πλούσιο σε ψευδάργυρο και βιταμίνες Β.

Κρέας στρουθοκαμήλου


Ακόμα μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να καταναλώσουν λιγότερο κόκκινο κρέας αλλά τους… λείπει η γεύση του. Το κρέας στρουθοκαμήλου θεωρείται πουλερικό, είναι όμως πιο «στεγνό» σε σχέση με το κοτόπουλο, με 2,8 γραμμάρια λιπαρά σε σχέση με τα 7,4 γραμμάρια ανά μερίδα 100 γραμμαρίων του κοτόπουλου.

Γαλοπούλα


Το χριστουγεννιάτικο έδεσμα μπορείτε να το απολαύσετε ανεξαρτήτως γιορτών, χωρίς καμία απολύτως τύψη. Μια μερίδα 150 γραμμαρίων στήθος γαλοπούλας χωρίς την πέτσα έχει 158 θερμίδες και 34 γραμμάρια πρωτεΐνη, ενώ είναι πλούσια σε βιταμίνες Β3 και Β6 με λίγα κορεσμένα λιπαρά.


Πηγή: in2life.gr
_