Σαρδέλα: Μία εξαιρετικά φθηνή αλλά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά τροφή!



Η σαρδέλα μπορεί να είναι μία οικονομική επιλογή, αλλά υπερέχει σε θρεπτικά συστατικά σε σημείο που να θεωρείται υπέρτροφή!

Η σαρδέλα, ως ζωική τροφή, μας παρέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας. Αυτό όμως που την κάνει να ξεχωρίζει και να εντάσσεται στην κατηγορία των υπερτροφών είναι το είδος των λιπαρών που παρέχει. Η σαρδέλα μάς προσφέρει σημαντικές ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία είναι απαραίτητα για τον οργανισμό επειδή δεν μπορεί να τα συνθέσει. Γι’ αυτό πρέπει να του τα παρέχουμε συχνά μέσω της διατροφής μας. Η επάρκεια στα ω-3 λιπαρά οξέα συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων ολικής χοληστερίνης, αλλά και της LDL χοληστερίνης, που θεωρείται επιβλαβής. Η κατανάλωση, λοιπόν, της υπερτροφής σαρδέλας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα συμβάλλει στην καλύτερη υγεία των αιμοφόρων αγγείων της καρδιάς.


Μην ξεχνάτε ότι:
  1. Οι σαρδέλες είναι φρέσκες όταν δεν έχουν έντονη μυρωδιά, τα μάτια τους είναι αστραφτερά και το σώμα τους στιλπνό.
  2. Δεν πρέπει να τις ψήνετε σε χαμηλή θερμοκρασία, γιατί στεγνώνουν, αλλά ούτε και σε πολύ υψηλή, γιατί πικρίζουν. Η ιδανική θερμοκρασία είναι οι 180° C.



Πηγή: vita.gr
_