Τροφές που θα μας θωρακίσουν εναντίον της κατάθλιψης!


Η δύσκολη καθημερινότητα που βιώνουμε όλοι μας, αλλά και η ανασφάλεια που επικρατεί σε συνδυασμό με το στρες έχουν αναδείξει την κατάθλιψη σε μία σύγχρονη νόσο.

Σε πολλές περιπτώσεις εκτός από την ψυχολογική βοήθεια, ο πάσχων πρέπει να λάβει και φαρμακευτική υποστήριξη προκειμένου να αντιμετωπίσει τη συγκεκριμένη κατάσταση.

Τι γίνεται, όμως, στις περιπτώσεις που βιώνουμε μια ήπια θλίψη; Μπορούμε να την αντιμετωπίσουμε φυσικά;

Μπορούμε, κατ' αρχάς με μια ισορροπημένη διατροφή και εν συνεχεία με κάποιες συγκεκριμένες τροφές που χάρη στα θρεπτικά συστατικά τους μπορούν να μας κάνουν να νιώσουμε καλύτερα.  

Γλυκόριζα

Είναι πλούσια σε μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ίχνη αιθέριων ελαίων, που θεωρείται ότι συμβάλλουν στην αποκατάσταση της νευρικής και της ορμονικής ισορροπίας του οργανισμού.

Λιναρόσπορος, καρύδια, σολομός

Η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε ωμέγα -3 λιπαρά οξεά, μπορεί να βοηθήσει απέναντι στην κατάθλιψη, ειδικά στην περίπτωση κατά την οποία λαμβάνονται μαζί με τα συμβατικά αντικαταθλιπτικά.


Κρόκος Κοζάνης

Το θρεπτικό σαφράν χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της θλίψης, επειδή θεωρείται ότι επενεργεί θετικά στο νευρικό σύστημα. Μάλιστα έρευνες επιβεβαιώνουν και επιστημονικά την ευεργετική δράση του για την αντιμετώπιση της ήπιας κατάθλιψης.

Βαλσαμόχορτο

Το φυτό, αλλά και τα άνθη του περιέχουν υπερικίνη, φλαβονοειδή, καθώς και ίχνη αιθέριων ελαίων, συνδυασμός που έχει ηρεμιστικές και αντικαταθλιπτικές του ιδιότητες σε περιπτώσεις ήπιας κατάθλιψης.


Μαύρη σοκολάτα

Είναι ίσως η πιο… κλασική και γλυκιά συνταγή για να νιώσουμε καλύτερα τις δύσκολες μέρες, καθώς είναι πλούσια σε πολυφαινόλη, ένα αντιοξειδωτικό που μπορεί να μας φτιάξει τη διάθεση.

Τζίνσενγκ

Το γνωρίζουμε ως τονωτικό, όμως για αιώνες χρησιμοποιείται στην κινέζικη και κορεατική εναλλακτική ιατρική εξαιτίας των αντικαταθλιπτικών του ιδιοτήτων. Μεταξύ άλλων, χάρη στις αντιοξειδωτικές του ουσίες, επαναφέρει την ισορροπία του οργανισμού, ενώ τον βοηθά να αντεπεξέλθει καλύτερα στο στρες.


Μελισσόχορτο

Το δημοφιλές αυτό βότανο έχει κατασταλτική και αντικαταθλιπτική δράση. Επίσης, βοηθά στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και εξισορροπεί τη λειτουργία του νευρικού.

Μπανάνες

Οι υδατάνθρακες, τα φυσικά τους σάκχαρα και το κάλιο που περιέχουν είναι εξαιρετικά καύσιμα για την ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου. Το μαγνήσιο, επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει με τα προβλήματα του ύπνου και να ελαττώσει το άγχος, δύο κοινά συμπτώματα κατάθλιψης.


Πηγή: in2life.gr
_