Συγκρούσεις στο χώρο δουλειάς; Τι πρέπει να κάνετε για να τις αντιμετωπίσετε;


Οι συγκρούσεις στο χώρο εργασίας δεν είναι κάτι ασυνήθιστο, δημιουργούν, όμως, αρκετά προβλήματα.

Μπορούν να συμβούν μεταξύ δύο υπαλλήλων, μεταξύ ολόκληρων ομάδων ή μεταξύ μάνατζερ και των μελών της ομάδας που διαχειρίζονται. Εδώ θα δούμε πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε τέτοιες καταστάσεις.

Οι συγκρούσεις θέλουν άμεση διαχείριση και όχι συγκάλυψη. Με το πέρασμα του χρόνου, η ένταση θα κλιμακωθεί και η σύγκρουση θα επιδεινωθεί. Αντιμετωπίστε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατόν, προτού τα προβλήματα ενσωματωθούν στην καθημερινή εργασία.

Αν παρατηρήσετε μια σύγκρουση μεταξύ δύο εργαζομένων, απλά κάντε τους συστάσεις προκειμένου να βρουν έναν τρόπο να λύσουν τις διαφορές πριν μεσολαβήσετε. Εάν έχετε εσείς μια διαφορά με έναν από τους υπαλλήλους της εταιρείας, πρέπει να απευθυνθείτε στο διευθυντή σας.

Η καλή επικοινωνία είναι το κλειδί της αποτελεσματικής εργασίας. Και στην περίπτωση συγκρούσεων, η καλή επικοινωνία βοηθάει στην επίλυση των διαφορών και στην επίτευξη των στόχων της ομάδας. Σίγουρα, μπορεί να χρειαστεί να πάρετε τα ηνία και να αποδώσετε ευθύνες ή ποινές, αλλά μέχρι τότε υπάρχει πολύς χρόνος για επικοινωνία.


Όταν υπάρχει μια διαφορά, προσδιορίστε πού και πότε θα λυθεί ώστε να μην χρονοτριβείτε. Μην αφήνετε κανένα άτομο να μονοπωλεί τη συζήτηση ή να ελέγχει το θέμα. Κάθε άτομο πρέπει να μιλήσει για τη δική του πλευρά. Θυμηθείτε, δεν είναι η ώρα να επιτεθείτε ή να καταλογίσετε φταίξιμο. Εστιάστε στο πρόβλημα, όχι στη γνώμη σας για το χαρακτήρα του άλλου ατόμου.

Για να έχει αποτέλεσμα η διαχείριση της κρίσης θα πρέπει να καταλήξετε από κοινού σε κάποιες ενέργειες αμοιβαία αποδεκτές. Σίγουρα πρόκειται για ένα συμβιβασμό και κάθε πλευρά πρέπει να καταλάβει ότι χρειάζεται να συμβιβαστεί για να προχωρήσουν τα πράγματα.

Η αναζήτηση συμφωνίας καταδεικνύει την προθυμία σας να αναζητήσετε κοινό έδαφος, να οικοδομήσετε μια σχέση με τους υπαλλήλους σας και να διευκολύνετε τη συνύπαρξή τους.


Πηγή: manslife.gr
_