Δέκα ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε την τέλεια όραση!


Υπάρχουν αρκετές ασκήσεις για τα μάτια που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές, αλλά δυστυχώς λίγοι άνθρωποι τις γνωρίζουν και ακόμη λιγότεροι τις κάνουν!

Η αλήθεια είναι πως έτσι και καταφέρεις και τις εντάξεις στην καθημερινότητά σου θα δεις διαφορά στον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα! Η οπτική σου ικανότητα θα βελτιωθεί μέσα από τις δέκα ασκήσεις που ακολουθούν! Κάνε μια δοκιμή και θα δεις τη διαφορά σύντομα!
  1. Ανοιγόκλεισε τα μάτια σου για δύο λεπτά: Έτσι αυξάνεται η ροή του αίματος στην περιοχή των ματιών.
  2. Κυκλικές περιστροφές του κεφαλιού με τα μάτια να κοιτάνε στην ευθεία: Με την άσκηση αυτή αυξάνεται η κυκλοφορία του αίματος.
  3. Κοίτα στα δεξιά σου και σιγά σιγά μετέφερε το βλέμμα σου στα αριστερά! Κάντο και με ανάποδη φορά.
  4. Κλείσε τα μάτια σου και χαλάρωσε για λίγο: Το σκοτάδι δυναμώνει τα φωτοληπτικά κύτταρα των ματιών ώστε να διατηρείται η καλή όραση.
  5. Κλείσε τα μάτια για 3 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια άνοιξε τα καλά! Επανέλαβε την άσκηση για 7 φορές! Έτσι χαλαρώνουν οι μύες στην κοιλότητα των ματιών.
  6. Μετέφερε το βλέμμα σου σε διάφορες κατευθύνσεις στο χώρο. Προσπάθησε για μια κυκλική κίνηση των ματιών λες και θέλεις να σχηματίσεις τον αριθμό 8 με τα μάτια σου.
  7. Πίεσε απαλά την άκρη των ματιών σου για περίπου 5 δευτερόλεπτα. Επανέλαβε για 5 φορές. Έτσι βελτιώνεται η ροή του ενδοφθάλμιου υγρού.
  8. Με τα μάτια ανοικτά προσπάθησε να σχηματίσεις ένα σχήμα τριγώνου με το βλέμμα σου.
  9. Με κλειστά τα βλέφαρα, προσπάθησε να κινήσεις σιγά σιγά μία προς τα πάνω και μία προς τα κάτω τα μάτια σου. Επανέλαβε για 5 φορές.
  10. Πήγαινε κοντά σε ένα παράθυρο και προσπάθησε να εστιάσεις σε κάτι που βρίσκεται πάνω στο παράθυρο, για παράδειγμα σε ένα λεκέ ή στην αντανάκλαση του φωτός. Στη συνέχεια εστίασε το βλέμμα σου πάνω σε κάτι που βρίσκεται μακρυά από το παράθυρο. Σε ένα σπίτι για παράδειγμα ή σε κάποιο δέντρο. Επανέλαβε τρεις φορές.


Πηγή: mymind.gr
_