Χάστε βάρος χωρίς να το καταλάβετε με οχτώ απλά κολπάκια!


Ένας ισορροπημένος και υγιεινός τρόπος διατροφής και η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε μία όμορφη σιλουέτα.

Αν, όμως, αυτό το διάστημα δεν έχετε χρόνο ή όρεξη για ένα πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα, δείτε πώς να χάσετε λίγα κιλά, με μερικά έξυπνα κόλπα.

Βγείτε με φίλους… μικρότερου μεγέθους

Όταν επιλέγουμε παρέες, συνήθως φροντίζουμε να αποτελούνται από άτομα παρόμοια με εμάς, είτε σε πεποιθήσεις, είτε στην καταγωγή, είτε ακόμη και στο μέγεθος/βάρος. Σύμφωνα, όμως, με έρευνα που έχει δημοσιευτεί στο Obesity, όσοι προσπαθούσαν να χάσουν βάρος και έκαναν παρέα με πιο λεπτούς φίλους, τα κατάφερναν καλύτερα, πιθανόν λόγω κοινωνικής πίεσης ή λόγω του ότι απλώς ακολουθούσαν το παράδειγμά τους.

Ανοίξτε τα φώτα

Ο αχνός φωτισμός είναι ιδανικός για ένα ρομαντικό δείπνο, αλλά αν θέλετε να βελτιώσετε τη γραμμή σας, τότε θα πρέπει να έχετε περισσότερο φως στα γεύματά σας. Σύμφωνα με έρευνα που έχει δημοσιευτεί στο Journal of Marketing Research, όσοι έτρωγαν φαγητό σε καλά φωτισμένους χώρους, είχαν 16 με 24% μεγαλύτερη πιθανότητα να παραγγείλουν υγιεινές τροφές. Προφανώς, το φως μάς κάνει να επιλέξουμε πιο συνετά, γι’ αυτό προτιμήστε το.


Μην βασίζεστε σε αναψυκτικά διαίτης

Ένα αναψυκτικό με ελάχιστες ή καθόλου θερμίδες μοιάζει σαν καλή λύση όταν κάνουμε δίαιτα. Όταν, όμως, αποτελεί συνήθεια, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα όχι απλώς να μην μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος, αλλά να οδηγήσει και σε αύξησή του. Σύμφωνα με έρευνα που έχει δημοσιευτεί στο Applied Physiology, Nutrition and Metabolism, τα τεχνητά χημικά εμπλέκονται με σημαντικά ένζυμα και ορμόνες του οργανισμού και μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση του βάρους μας.

Χρησιμοποιήστε πιάτα που μετρούν τις μερίδες

Μερίδες εστιατορίου, μερίδες της μιας παλάμης, μέγεθος όσο ένα σπιρτόκουτο… Είναι λίγο δύσκολο να ακολουθήσει κανείς όλους τους κανόνες της μερίδας με όλες τις τροφές, προκειμένου να μην ξεφύγει. Γι’ αυτό, προτιμήστε να αγοράσετε πιάτα και δοχεία που σας βοηθούν να μετρήσετε το μέγεθος μιας μερίδας σε διάφορα φαγητά. Μια άλλη λύση είναι να επιλέγετε πάντα το μικρό πιάτο για φαγητό, το οποίο πάντα φαίνεται γεμάτο, ακόμη κι αν είναι λιγότερη η ποσότητα -κάτι που σας βοηθά και ψυχολογικά.


Αξιοποιήστε το άρωμα βανίλιας

Απίστευτο κι όμως αληθινό: το άρωμα βανίλιας οδηγεί σε λιγότερες… λιγούρες, σύμφωνα με έρευνα του Νοσοκομείου St. George του Λονδίνου. Οι συμμετέχοντες που φορούσαν ένα αυτοκόλλητο με άρωμα βανίλιας ανέφεραν λιγότερες λιγούρες, ειδικά για επιδόρπια. Δοκιμάστε το!

Κρατήστε το κλίμα στο σπίτι σας δροσερό

Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η τακτική έκθεση σε ελαφρώς κρύο κλίμα βοηθά τον ανθρώπινο οργανισμό να ρυθμίσει το βάρος του, καθώς ο δροσερός αέρας μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό, αναγκάζοντάς τον να δουλέψει πιο σκληρά για να ανταπεξέλθει. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά να κοιμηθείτε στο κρύο ή να ταλαιπωρήστε, αλλά να βάζετε μερικά δευτερόλεπτα το ντους στο κρύο ή να ρυθμίζετε το θερμοστάτη το χειμώνα μερικούς βαθμούς πιο χαμηλά.


Πίνετε κρύο νερό

Ξέρουμε ήδη ότι το να πίνουμε αρκετό νερό μας βοηθά να μην μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα, ενώ πριν το φαγητό μάς βοηθά να καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες. Δοκιμάστε τώρα να πιείτε το νερό σας με πάγο, καθώς σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Endocrinology and Metabolism, όσοι έπιναν 6 φλιτζάνια παγωμένο νερό την ημέρα, ο μεταβολισμός τους σε ώρα ηρεμίας παρουσίαζε αύξηση 12%, καίγοντας 50 θερμίδες έξτρα. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο οργανισμός πρέπει να δουλεύει πιο έντονα για να φέρει το παγωμένο νερό στην κατάλληλη θερμοκρασία για πέψη κι έτσι «καίει» περισσότερες θερμίδες.


Πηγή: clickatlife.gr
_