Η διατροφή που μπορεί να αποδειχτεί καταστροφική για τις σεξουαλικές σας επιδόσεις!


Ένα υγιές σώμα μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά χρήσιμο και στην ερωτική πλευρά ενός ανθρώπου, η οποία ουσιαστικά είναι το αποτέλεσμα μία σειράς ορμονικών διαδικασιών, αλλά και εγκεφαλικών λειτουργιών.

Πιο συγκεκριμένα, η καλή λειτουργία των νεύρων, τα υγιή επίπεδα ορμονών και η ανεμπόδιστη ροή του αίματος στην περιοχή της πυέλου είναι απαραίτητα για τη σεξουαλική απόδοση.

Για να διατηρήσετε αυτά τα συστήματα σε καλή κατάσταση, η διατροφή σας πρέπει να βασίζεται σε όσπρια, προϊόντα δημητριακών και άλλους σύνθετους υδατάνθρακες, σε φρούτα και λαχανικά και μέτρια επίπεδα της πρωτεΐνης. Ιδιαίτερα σημαντικά για μια υγιή σεξουαλική ζωή είναι και τα εσπεριδοειδή βιταμίνης C καθώς και τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.


Επίσης, αν και δεν υπάρχουν κλινικές μελέτες που να το επιβεβαιώνουν, πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι χωρίς μια καλή προσφορά της βιταμίνης Ε από έλαια, ξηρούς καρπούς, σπόρους και πράσινα λαχανικά, η σεξουαλική λειτουργία δεν βρίσκεται σε καλά επίπεδα.

Κάτι που επίσης δεν έχει εξηγηθεί, αλλά ισχύει εξακριβωμένα είναι πως ο ψευδάργυρος επηρεάζει τόσο τη σεξουαλική λειτουργία, όσο και τη σεξουαλική ορμή. Χωρίς αρκετό ψευδάργυρο, η σεξουαλική ανάπτυξη στα παιδιά καθυστερεί. Συγκεκριμένα, τα αγόρια χρειάζονται ψευδάργυρο για να αναπτύξουν σπέρμα. Ο ψευδάργυρος βρίσκεται σε αφθονία στα τρόφιμα ζωικής προέλευσης, συμπεριλαμβανομένων των θαλασσινών (κυρίως στα στρείδια), το κρέας, τα πουλερικά και το ήπαρ, καθώς και τα αβγά, το γάλα, τα φασόλια, τα καρύδια και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Τέλος, κάτι που πρέπει να προσέχουμε στη διατροφή μας και επηρεάζει τη σεξουαλική μας ζωή είναι να μην τρώμε πολλά κορεσμένα λίπη, τα οποία κατά βάση τα συναντάμε στα τυροκομικά και τα γαλακτομομικά προϊόντα. Τα κορεσμένα λίπη αυξάνουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και χωρίς την ελεύθερη ροή του αίματος το πέος δεν μπορεί να ανταποκριθεί με τον ίδιο τρόπο στη σεξουαλική μας ορμή.


Πηγή: itrofi.gr
_