Εννέα χρυσοί και άγραφοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε πάντα σε ένα γυμναστήριο!


Τα γυμναστήρια είναι χώροι όπου συγκεντρώνονται πολλοί άνθρωποι ταυτόχρονα, ακόμη περισσότεροι εναλλάσσονται και σίγουρα είναι εύκολο να πάει κάτι στραβά.

Και αν έχετε πάει ποτέ σε γυμναστήριο, λογικά θα το έχετε παρατηρήσει αυτό. Συνεπώς, το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε, είναι να φροντίσετε εσείς να σέβεστε τους υπολοίπους και να προσέχετε την συμπεριφορά σας. Ποιοι είναι εκείνοι οι άγραφοι κανόνες του γυμναστηρίου που πρέπει όλοι να γνωρίζουμε;
  1. Ντυνόμαστε σωστά: Προφανώς, πρέπει να φοράμε αθλητικά ρούχα, που να επιτρέπουν άνεση στις κινήσεις. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να θυμόμαστε ότι όσο περήφανοι κι αν είμαστε για το σώμα μας, κανένας δεν ζήτησε να δει κάτι παραπάνω. Συνεπώς, προσέξτε τα… ενδυματολογικά ατυχήματα που θα φανερώσουν πράγματα που δεν χρειάζεται να φανερωθούν σε δημόσιο μέρος.
  2. Φερόμαστε ευγενικά, ειδικά στους καινούριους: Επειδή, αν θυμηθείτε λίγο, κι εσείς την πρώτη σας μέρα νιώθατε άγχος. Δυσκολευόσασταν. Προσπαθήστε να κάνετε τη ζωή όλων εκεί μέσα -αλλά ειδικά των καινούριων μελών- πιο εύκολη.
  3. Μην πιάνετε περιττό χώρο: Όσο πιο τακτοποιημένα είναι τα πράγματά σας, τόσο καλύτερα. Τα γυμναστήρια είναι χώρος που συνυπάρχουν πολλοί άνθρωποι, άρα καλό θα ήταν να έχει ο καθένας λίγο χώρο δικό του. Αυτό ισχύει στα αποδυτήρια, στη χρήση οργάνων, αλλά και στις αίθουσες με τα ομαδικά προγράμματα.
  4. Καθαρίστε: Προφανώς δεν θα φεύγατε από ένα χώρο, αφήνοντάς τον πιο ασυμμάζευτο από ό,τι τον βρήκατε, σωστά; Επίσης, μετά τη χρήση οργάνων, σκουπίστε την επιφάνεια που καθόσασταν με την πετσέτα σας.
  5. Δεν φοράμε άρωμα: Το αποσμητικό είναι αναγκαίο –προφανώς- αλλά μην φοράτε άρωμα ή κολόνια στο γυμναστήριο. Μπορεί, σε συνδυασμό με τον ιδρώτα, να ενοχλήσει άτομα με ευαίσθητη όσφρηση.
  6. Το κινητό στο αθόρυβο: Είναι ασεβές για το γυμναστή, ειδικά αν συμμετέχουμε σε κάποιο ομαδικό πρόγραμμα. Αλλά ταυτόχρονα, είμαστε εκεί με ένα σκοπό. Ας προσπαθήσουμε να μην αφήνουμε την προσοχή μας να αποσπάται με το παραμικρό. Έχοντας πει αυτό, βέβαια, κανείς δεν σας σταματάει από το να ακούτε την αγαπημένη σας μουσική με ακουστικά. Μάλιστα, αρκετές είναι οι μελέτες που έχουν αποδείξει ότι η μουσική βοηθάει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα της γυμναστικής!
  7. Κάντε ερωτήσεις: Θυμάστε μία συμβουλή που λένε, για κάθε φορά που πάμε στο γιατρό; «Δεν υπάρχουν λάθος ερωτήσεις». Σε ό,τι αφορά την υγεία μας, πρέπει να γνωρίζουμε τα πάντα, με όσες λεπτομέρειες πιστεύουμε ότι χρειαζόμαστε. Και η γυμναστική είναι ζήτημα υγείας. (Για να είμαστε ειλικρινείς, λέμε να εφαρμόσουμε αυτόν τον κανόνα στα πάντα. Θα κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη.)
  8. Μην κοιτάτε: Και, για να εξηγήσουμε καλύτερα: Μην κοιτάτε εκεί που δεν πρέπει. Είναι γυμναστήριο και πιθανότατα ένα μεγάλο μέρος των ασκούμενων θα φοράει πολύ στενά ρούχα. Μην γίνεστε αυτός ο άνθρωπος. Προφανώς, το ίδιο (και ακόμα περισσότερο!) ισχύει για τα αποδυτήρια, τα ντους και τη σάουνα.
  9. Μην φωνάζετε: Η ηχορύπανση στο γυμναστήριο κάνει τους πάντες να νιώθουν άβολα. Ναι, είναι φυσιολογικό να ξεφυσήξετε αν σηκώνετε μεγάλο βάρος, αλλά οριακά πορνογραφικές κραυγές και γρυλίσματα ανθρώπου των σπηλαίων θα ήταν καλό να σταματήσουν (επιτέλους).


Πηγή: iatronet.gr
_