Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

ΠΕΑΛΣ: Καλούμε τη Στρατιωτική και Πολιτική Ηγεσία και τον έτερο συνδικαλιστικό φορέα την ΠΟΕΠΛΣ να αποδώσουν στα πληρώματα των ΠΛΣ την τιμή που αξίζουν

Με αφορμή την τροποποίηση του Κανονισμού Λειτουργίας των Πλωτών Μέσων Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΠΔΕΜ), η Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος διαμαρτύρεται για τον έντεχνο αποκλεισμό της, όπως υποστηρίζει, από σειρά  συσκέψεων που πραγματοποιήθηκαν για το εν λόγω ζήτημα, στις οποίες συμμετείχαν ο Αρχηγός Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχος ΛΣ κ. Ράπτης Σταμάτιος, ο Α’ Υπαρχηγός Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Αντιναύαρχος ΛΣ Κλιάρης Θεόδωρος, ο Κλαδάρχης Λιμενικής Αστυνομίας Υποναύαρχος ΛΣ κ. Αργυρίου Σταμάτιο και η «ηγεσία»  της ΠΟΕΠΛΣ.

 
Η ανακοίνωση της Ένωσης:
 

Αφού μελετήσαμε προσεκτικά τις τροποποιήσεις όπως αυτές αποτυπώθηκαν μετά τη σύσκεψη στη νέα ΠΔΕΜ, διαπιστώσαμε τα κάτωθι:

 

 

 

 

1. Την τοποθέτηση εκτός των Κυβερνητών - Α Μηχανικών και των πληρωμάτων των ΠΛΣ από τον Αρχηγό ΛΣ κατά παρέκκλιση του ΠΔ περί μεταθέσεων με ότι αυτό συνεπάγεται για τους υπηρετούντες στα ΠΛΣ

 

2.  Τη μείωση στις οργανικές συνθέσεις των  Πλωτών.

 

3. Τη μείωση - υποβάθμιση  των προσόντων και της προϋπηρεσίας όλων των ειδικοτήτων των πληρωμάτων κυρίως για τις θέσεις του Κυβερνήτη, Υπάρχου, Α΄ Μηχανικού και Β΄ Μηχανικού στα σκάφη όλων των κατηγοριών.

 

4. Μη ανταποκρινόμενες στην πραγματικότητα αλλαγές στη κατηγοριοποίηση των Πλωτών 

 

5. Τη μη  δυνατότητα δημιουργίας διπλών ή πολλαπλών πληρωμάτων.

 

6. Τη χρησιμοποίηση των πληρωμάτων των σκαφών σε γενικευμένα παράλληλα καθήκοντα στις Υπηρεσίες που θα ανήκουν.

 

7. Τη «νομιμοποίηση» της υπηρεσιακής πατέντας του προϊσταμένου υπηρεσίας.

 

8.Τη δημιουργία ειδικοτήτων όπως του μάγειρα χωρίς να διευκρινίζονται τα προσόντα που απαιτούνται αλλά και ο τρόπος εφοδιασμού και σίτισης των πληρωμάτων εφόσον διακοπούν τα εκτός έδρας.

 

9. Ασάφειες στα προβλεπόμενα καθήκοντα κατά ειδικότητα και σύγκρουση καθηκόντων.

 

10. Εξυπηρέτηση μόνο των υπηρεσιακών αναγκών και μάλιστα με αυθαίρετο και μη ορθολογικό τρόπο.

 

 

 

 

Δυστυχώς άλλη μια φορά αναγκαζόμαστε να υπενθυμίσουμε  ότι τα στελέχη ΛΣ, που βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή του πυρός» και αποτελούν την κορωνίδα του επιχειρησιακού Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ., δικαιούνται την αμέριστη στήριξη και συμπαράσταση όλων μας με πρώτη την πολιτεία, με έργα και όχι με λόγια και όχι την πλήρη απαξίωσή τους. 

 

 

 

 

Η ΠΕΑΛΣ δεν μπορεί να δεχτεί ότι σε ένα στρατιωτικά ένοπλο συντεταγμένο Σώμα, όπου η ναυτοσύνη και ο επιχειρησιακός κλάδος αποτελούν τα θεμέλιά του, μια ΠΔΕΜ που δίνει το δικαίωμα σε Λιμενάρχες να ορίζουν ως κυβερνήτες και πληρώματα έστω και σε βοηθητικά, για αρχή, σκάφη, Λιμενοφύλακες με κριτήριο να ξέρουν κολύμβηση, να ήταν ψαράδες - υποβρύχιοι αλιείς ή να είναι νησιώτες, ούτε καν κάτοχοι άδειας χειριστή ταχύπλοου και δεν μπορούμε παρά να καταγγείλουμε την τροποποιημένη ΠΔΕΜ καθώς όχι μόνο παραμένουν άλυτα ζητήματα που θα έπρεπε να είχαν λυθεί χθες αλλά δημιουργούνται και νέα.

 

 

 

 

Σε κάθε περίπτωση η υποβάθμιση – απαξίωση των υπηρετούντων στα ΠΛΣ δεν είναι αποδεκτή ενώ είναι ολοφάνερο ότι δεν έχουν ληφθεί υπόψη και δεν γίνεται καμιά προσπάθεια για τα κάτωθι ζητήματα, η αντιμετώπιση των οποίων αποτελεί και διαχρονικό αίτημα της ΠΕΑΛΣ και των πληρωμάτων:

 

 

 

 

1. Η μη αναγνώριση της επικινδυνότητας της εργασίας τους, στο πλαίσιο των ισχυόντων για τις υπόλοιπες ειδικές μονάδες.

 

2. Η άνιση αντιμετώπισή τους σε σχέση με τα ΚΕΑ – ΜΥΑ – ΥΕΜ σε ότι αφορά την αναγνώριση των ετών υπηρεσίας τους, στο πλαίσιο των ισχυόντων για τις υπόλοιπες ειδικές επιχειρησιακές μονάδες.

 

3. Η καθυστέρηση εξόφλησης οφειλόμενων πλεύσιμων.

 

4. Τα μεγάλα κενά στις οργανικές συνθέσεις των πλωτών .

 

5. Η δυσκολία στη χορήγηση αδειών και στην εξεύρεση αντικαταστατών.

 

6. Ο ανύπαρκτος ή κατά καιρούς μικρός αριθμός προσλήψεων Αξιωματικών αλλά και Υπαξιωματικών ειδικότητας Πλοιάρχων και ιδιαίτερα Μηχανικών.

 

7. Η χρησιμοποίηση των πληρωμάτων ως κυβερνήτες φουσκωτών, σκοποί σε προβλήτες, υπηρεσίες γραφείων κλπ.

 

8. Ο μη επαναπροσδιορισμός των κριτηρίων εισαγωγής στο ΛΣ για τους προερχόμενους από ΑΕΝ. Ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος να χαθεί η ναυτοσύνη από το Σώμα.

 

9. Η επί μακρόν απουσία εκπαίδευσης κυρίως στη χρήση όπλων και στις πρώτες βοήθειες.

 

10. Η μη συγκρότηση κατάλληλων τεχνικών υποστηρικτικών ομάδων προκειμένου επιλύονται τα έκτακτα μηχανικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΠΛΣ σε διάφορα μέρη της Ελλάδας. Σήμερα ΠΛΣ παραμένουν σε ακινησία 1 έως και 3 μήνες περιμένοντας τα 1 – 2 στελέχη ΛΣ μηχανικούς, που έχουν αναλάβει αυτή τη δράση για την αποκατάστασή τους.

 

11. Η διαφορετική πορεία εξέλιξης – μετεκπαίδευσης με ομοιόβαθμούς τους καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα, λόγω της φύσης της εργασίας τους, να παρακολουθούν διάφορα σχολεία, μετεκπαιδεύσεις, σεμινάρια κ.τ.λ.

 

12. Η απουσία μέριμνας για την επιχειρησιακή λειτουργία- εκσυγχρονισμό και στελέχωση των ΕΒ/ΛΣ.

 

13. Η μη αναγνώριση των διπλωμάτων Α΄, Β΄, Γ΄ τάξης Εμπορικού Ναυτικού για τους αποφοίτους ΑΕΝ και ΑΔΣΕΝ του 2005 και προγενέστερα.

 

14. Η μη αναγνώριση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους των ετών φοίτησης στις ΑΕΝ.

 

15. Η μη αναβάθμιση των πτυχίων των ΑΕΝ και η απουσία μέριμνας για την επικαιροποίηση των πτυχίων που κατέχουν και η φοίτησή τους σε σχολές προς αναβάθμιση των πτυχίων τους και γνώσεων τους σύμφωνα με τα νέα πρότυπα και τεχνολογικές εξελίξεις.

 

 

 

 

Η ΠΕΑΛΣ όντας πεπεισμένη ότι τα πλωτά επιχειρησιακά μέσα ΛΣ και τα πληρώματά τους αποτελούν τον έναν από τους δύο πυλώνες του ΥΝΑΝΠ/Αρχηγείου Λ.Σ. και για την διατήρηση της επιχειρησιακής δράσης τους (έρευνα – διάσωση, αστυνόμευση, προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος κλπ) και της ναυτοσύνης του Σώματος θεωρεί την αναστροφή της επικρατούσας παραπάνω κατάστασης υποχρέωση όλων και εφικτή, αρκεί να υπάρξει θέληση ως προς αυτό από την Στρατιωτική, Πολιτική Ηγεσία, τις αρμόδιες Υπηρεσίες αλλά και τους λοιπούς συνδικαλιστικούς φορείς.

 

 

 

 

Καλούμε τη Στρατιωτική και Πολιτική Ηγεσία και τον έτερο συνδικαλιστικό φορέα την ΠΟΕΠΛΣ να αποδώσουν στα πληρώματα των ΠΛΣ την τιμή που αξίζουν.

 

 

 

 

Για το Δ.Σ.

 

      Ο Πρόεδρος            Ο Γενικός Γραμματέας

 

Σπύρος ΠΑΣΣΑΚΟΣ     Γιάννης ΠΑΣΣΑΚΟΣ

_


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια