Τι να φάτε το βράδυ για να χάσετε κιλά;


Φυσικά η λύση δεν είναι να κοιμηθείτε με άδειο στομάχι με άμεσο αποτέλεσμα να ανοίξετε το ψυγείο και να το ξανακλείσετε μετά από ώρες!

Εάν προσπαθείτε να χάσετε μερικά κιλά ή να διατηρήσετε το βάρος σας, οι τρόποι αυτοί δεν είναι και οι πιο ενδεδειγμένοι, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Η αποχή από το φαγητό τις ώρες που προηγούνται του ύπνου δυσκολεύει τον ύπνο -ποιος μπορεί να κοιμηθεί όταν η κοιλιά του γουργουρίζει ασταμάτητα;- και οδηγεί σε πιο έντονη πείνα το πρωί (ή και λίγο νωρίτερα τις πρώτες πρωινές ώρες), με αποτέλεσμα να είναι πιθανότερο να φάμε ό,τι βρούμε μπροστά μας, αναφέρει η γιατρός και διατροφολόγος Μισέλ Μπροντ.

Ένα ελαφρύ σνακ με 300 θερμίδες περίπου είναι ιδανικό τις βραδινές ώρες, ώστε να μην «βαρύνουμε» αλλά και να μην πεινάμε υπερβολικά το επόμενο πρωί.

Μερικές καλές επιλογές είναι οι εξής:
  1. Κρακεράκια ολικής άλεσης και μία φέτα γαλοπούλα: Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι καλή πηγή φυτικών ινών, οπότε είναι ιδανικά για να κρατήσουμε μακριά την πείνα. Από την άλλη, η γαλοπούλα παρέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που προωθεί τη χαλάρωση και διευκολύνει τον ύπνο.
  2. Στραγγιστό γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και παρέχει μικρή ποσότητα υδατανθράκων, ενώ το ασβέστιο που παρέχει εξασφαλίζει καλύτερο ύπνο.
  3. Φιστικοβούτυρο με μία φέτα ψωμί: Ο συνδυασμός των δύο παρέχει μια καλή δόση πρωτεϊνών, καλών λιπαρών και σύνθετων υδατανθράκων, οι οποίοι προωθούν την απελευθέρωση της «ορμόνης του ύπνου» (μελατονίνη).
  4. Τυρί κότατζ και φρούτα: Τα φρούτα παρέχουν βιταμίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες και φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα προωθούν τη σύνθεση της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή που συνδέεται με την καλύτερη ποιότητα ύπνου. Το τυρί κότατζ παρέχει μια καλή δόση χορταστικών πρωτεϊνών.


Πηγή: onmed.gr
_