Πότε τα ζυμαρικά μπορεί να είναι λιγότερο παχυντικά;


Οι λάτρεις των ζυμαρικών έχουν έναν ακόμη λόγο να χαίρονται καθώς υπάρχει τρόπος τα μακαρόνια να είναι πιο υγιεινά και λιγότερο παχυντικά!

Πώς γίνεται αυτό; Αρκεί να επιλέγουν τα ξαναζεσταμένα μακαρόνια από τα φρεσκομαγειρεμένα.

Και το εξηγούμε αμέσως. Όπως και με άλλα τρόφιμα (ρύζι, λευκό αλεύρι, ζυμαρικά, πατάτες), οι υδατάνθρακες που περιέχουν τα μακαρόνια μεταβολίζονται και εκτοξεύουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Όμως, όταν τα μακαρόνια παγώσουν, αλλάζει η χημική τους δομή σε κάτι που αποκαλείται «ανθεκτικό άμυλο» (resistant starch). Αυτό γίνεται γιατί το άμυλο, όταν παγώσει, αντιστέκεται στα ένζυμα του οργανισμού μας που το διαλύουν και έτσι η γλυκόζη που απελευθερώνει (που επηρεάζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας) είναι πολύ πιο ελεγχόμενη.

Μάλιστα, τα κρύα και ξαναζεσταμένα μακαρόνια το σώμα μας τα αντιμετωπίζει περισσότερο σαν φυτικές ίνες και λιγότερο σαν υδατάνθρακες. Επιπλέον, τα ξαναζεσταμένα μακαρόνια είναι καλύτερα από τα απλά κρύα μακαρόνια και αυξάνουν τη γλυκόζη στο αίμα μας κατά 50% λιγότερο σε σχέση με ένα φρεσκομαγειρεμένο πιάτο μακαρόνια!


Πηγή: olivemagazine.gr
_