Με αυτήν την άσκηση θα χάσετε τα επιπλέον κιλά των διακοπών!


Σίγουρα δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει τα οφέλη της άσκησης για την υγεία μας.

Στην περίπτωση, όμως, που ο στόχος μας είναι η απώλεια βάρους, η άσκηση από μόνη της δεν αρκεί, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι οι διατροφικές αλλαγές.

Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι όσο πιο δραστήριοι είναι, τόσο περισσότερες θερμίδες καίνε καθημερινά. Όπως προκύπτει ωστόσο από σχετικές έρευνες, δεν πρόκειται για δοσοεξαρτώμενη σχέση, καθώς το σώμα μας προσαρμόζεται στη γυμναστική.

Κάτι ανάλογο ισχύει και για το καθημερινό τρέξιμο, το οποίο σύμφωνα με Αμερικανούς επιστήμονες μπορεί να μην συμβάλλει στην καύση όσων θερμίδων φανταζόμαστε.

Οι ειδικοί διαπίστωσαν ότι η μετριοπαθής άσκηση, δηλαδή το περπάτημα, μπορεί να είναι καλύτερος τρόπος καύσης επιπλέον θερμίδων. Ενώ και το σώμα φαίνεται να θέτει το μεταβολισμό σε ένα σημείο πλατό ως προς την καύση των θερμίδων, όσο σκληρά κι αν ασκείται κανείς.


Οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο Hunter της Νέας Υόρκης έθεσαν υπό ιατρική παρακολούθηση 332 άτομα, 25-45 ετών. Όλοι οι συμμετέχοντες φόρεσαν συσκευή μέτρησης της σωματικής δραστηριότητας για μια εβδομάδα και οι ερευνητές υπολόγισαν το σύνολο των θερμίδων που κατανάλωσαν οι εθελοντές σε μια εβδομάδα.

Όπως αναμενόταν, τα άτομα που έκαναν μέτριας έντασης σωματική άσκηση έκαψαν περισσότερες θερμίδες από τα άτομα που έκαναν καθιστική ζωή, δηλαδή επιπλέον 200 θερμίδες καθημερινά, κατά μέσο όρο. Αλλά η έντονη γυμναστική δεν συντέλεσε σε μεγαλύτερο όφελος ως προς την καύση των θερμίδων.

Οι ειδικοί εξηγούν ότι όταν κάποιος εξουθενώνει τον εαυτό του στο γυμναστήριο ή τρέχοντας σε ανοιχτό χώρο, μπορεί στη συνέχεια για να ξεκουραστεί να περνά περισσότερο χρόνο καθήμενος. Όμως είναι και θέμα φυσιολογικής προσαρμογής.


Πηγή: onmed.gr
_