Συντηρούν οι Ελληνες καλύτερα τα αυτοκίνητά τους από τους Γερμανούς;

… τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα στοιχεία που προκύπτουν από τους ελέγχους ΚΤΕΟ ανα την Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα από τους υποχρεωτικούς τεχνικούς ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν σε οχήματα με Ελληνικές πινακίδες το 2016, μόλις το 5% «κόπηκε» και στάλθηκε προς επισκευή, όταν στην Γερμανία το ποσοστό αυτό ανήλθε στο 25%! Και αυτό όταν στη χώρα μας ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων αγγίζει τα 13 χρόνια παλαιότητας και στη Γερμανία τα μόλις 6 χρόνια…
Ο Έλληνας λοιπόν με τα τόσα οικονομικά προβλήματα, συντηρεί καλύτερα το ιδιαίτερα παλιό αυτοκίνητό του, από τον Γερμανό με το καινούργιο, των θεόρατων πλεονασμάτων και του μόλις 3,9% ανεργίας; Ή απλά η… ανοχή πολλών (κυρίως) Ιδιωτικών ΚΤΕΟ «για να μη απογοητευτεί ο πελάτης και δεν ξανα έρθει» είναι ιδιαίτερα υψηλή, δίνοντας εύκολα το πράσινο φως να κυκλοφορούν στους δρόμους ακόμα και ακατάλληλα οχήματα;
Για να λέμε όλη την αλήθεια, τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ στην Ελλάδα, είναι από τα καλύτερα σε εξοπλισμό και τεχνικές γνώσεις, στην Ευρώπη. Όμως είναι επιχειρήσεις οι οποίες και αυτές (όπως σχεδόν όλες) αναγκάζονται να κολυμπάνε σε ένα ιδιαίτερα φουρτουνιασμένο επιχειρηματικό ωκεανό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί -κυρίως- από τις πολιτικές της σημερινής Κυβέρνησης.
Από την άλλη η αποχή των οχημάτων από τον υποχρεωτικό τεχνικό έλεγχο, με την απόλυτη ανοχή του Κράτους, έχει οδηγήσει πολλές από τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις στα όρια της χρεωκοπίας. Για του λόγου το αληθές το 2015 σχεδόν 1,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που έπρεπε να περάσουν τους ελέγχους, οι ιδιοκτήτες τους δεν το έκαναν, ενώ το 80% των μοτοσικλετών που κυκλοφορούν σήμερα απέχουν από κάθε έλεγχο ΚΤΕΟ…
Ετσι, με το ανήμπορο να αντιδράσει Ελληνικό κράτος, κυκλοφορούν ανάμεσά μας προβληματικά τεχνικά και επικίνδυνα -για όλους μας, πεζούς και οδηγούς- αυτοκίνητα…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ - newsauto.gr
_