Γυρίστε πίσω το χρόνο με αυτές τις 8 τροφές!


Ακόμη και αν προσέχουμε τον εαυτό μας και το δέρμα μας με διάφορα καλλυντικά προϊόντα που υπόσχονται ότι κάνουν … θαύματα, εάν δεν προσέχουμε τη διατροφή μας δεν πρόκειται να δούμε ποτέ τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Την ίδια άποψη έχουν και οι ειδικοί σε θέματα γυναικείας υγείας και διατροφής, Nicole Granato και Nicolas Torrent, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι διάσημοι πελάτες τους, όπως η Demi Moore και η Gisele, καταφέρνουν να γυρίσουν πίσω το χρόνο καταναλώνοντας καθημερινά τις παρακάτω 8 τροφές.

Μανιτάρια Reishi


«Τα συγκεκριμένα μανιτάρια συχνά αποκαλούνται “τα μανιτάρια της αθανασίας”», λέει η Nicole. «Είναι γνωστό ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό, προστατεύουν από ασθένειες, όπως ο καρκίνος και οι καρδιοπάθειες, ενώ παράλληλα χαρίζουν λαμπερό δέρμα και μειώνουν το αίσθημα άγχους και κατάθλιψης».

Ανανάς


«Ο ανανάς περιέχει βρωμελαΐνη, ένα μείγμα ενζύμων που βοηθά την πέψη και μειώνει τη φλεγμονή», λέει ο Nicolas. «Οι ανανάδες περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα, όπως κάλιο, μαγγάνιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, βιταμίνη C και βήτα καροτένιο».

Αλόη βέρα


«Η αλόη βέρα προσφέρει μοναδική λίπανση και ενυδάτωση για το γαστρεντερικό σωλήνα και το δέρμα», λέει ο Nicolas. «Άλλα πλεονεκτήματα συμπεριλαμβάνουν την αποτοξίνωση, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, τη μείωση της χοληστερίνης και του σακχάρου. Βοηθά επίσης με την απορρόφηση των βιταμινών και των μετάλλων. Ο χυμός της έχει πολλές θεραπευτικές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες, γεγονός που τον κάνει ιδανικό για τα εγκαύματα από τον ήλιο και τα μικροατυχήματα. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με τη δυσκοιλιότητα, να βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος και να καθυστερήσει την ανάπτυξη όγκων».

Νερό καρύδας


«Είναι γεμάτο με πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες, αμινοξέα, ένζυμα, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη C και μέταλλα όπως σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο», λέει ο Nicolas.

Πρωτεΐνη


«Είναι απαραίτητη για κάθε πλάνο διατροφής», υποστηρίζει η Nicole. «Προσωπικά προτιμώ να επιλέγω χορτοφαγικές πηγές πρωτεΐνης, όπως τα όσπρια, τα δημητριακά, τα σπαράγγια, το σπανάκι, την κινόα, τα αμύγδαλα, τα καρύδια Βραζιλίας και το μπρόκολο».

Μούρα


«Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικές ουσίες, που καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες και το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες», λέει ο Nicolas. «Αγαπώ τα βατόμουρα, τις φράουλες και τα μούρα goji, τα οποία κάνουν θαύματα για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών».

Αβοκάντο


«Ανήκει στην κατηγορία των “καλών” λιπαρών, τα οποία φροντίζουν να διατηρηθεί η επιδερμίδα ενυδατωμένη», λέει η Nicole. «Τα αβοκάντο βοηθούν επίσης με την απορρόφηση σημαντικών θρεπτικών συστατικών και βιταμινών, τα οποία με τη σειρά τους καταπολεμούν τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές».


Πηγή: olivemagazine.gr
_